خانهاخبار
سرباز ردا طلایی؛ با Axon Elite پرچمدار جدید ZTE آشنا شوید

سرباز ردا طلایی؛ با Axon Elite پرچمدار جدید ZTE آشنا شوید

کمپانی ZTE به‌تازگی از پرچم‌دار جدیدش به نام Axon Elite رونمایی کرده است؛ موبایل هوشمندی که چینی‌ها برای فروش در بازارهای جهانی به آن امید زیادی بسته‌اند. سری Axon تلاش تازه ZTE برای دیده شدن در سطح جهانی و رقابت با سایر شرکت‌های بزرگ سازنده تلفن همراه است.
۱۳۹۴/۶/۱۵

کنفرانس IFA 2015 برای اغلب شرکت‌های بزرگ فرصتی برای تبلیغ و معرفی محصولات متعدد آنهاست؛ محصولاتی که مشخصات کامل برخی از آنها حتی قبل از آغاز نمایشگاه لو رفته بود. اما در چنین همایشی شاید بتوان کار کمپانی‌های کوچک‌تر و جاه‌طلب را بهتر بررسی کرد. مجموعه ZTE یکی از برندهای روبه‌رشد صنعت موبایل است و حالا با مدل جدید Axon Elite بازارهای جهانی را هدف گرفته. آدام ژنگ، مدیر اجرایی ZTE، درباره برنامه‌های شرکتش بسیار صریح است: «بعد از دو پروژه موفق در چین و امریکا، ما به ادامه عرضه جهانی سری Axon‌ بسیار خوش‌بینیم. قصد داریم این موبایل را در مناطق اروپا، امریکای لاتین و آسیا-اقیانوسیه در دسترس قرار دهیم. این سری برای ما آغازگر دستاوردهای بزرگ و برجسته‌ای بوده و ما همچنان به ادامه پیشرفت و تکامل آن در راستای استراتژی‌های جهانی‌ ZTE ادامه خواهیم داد.»

image

 

مدل Axon Elite آخرین تلاش چینی‌ها برای گرفتن سهمی قابل اعتنا از فروش اسمارت‌فون‌ها در سطح بین‌المللی است. این دستگاه از دوم مهرماه سال‌ جاری نخست در کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و اسپانیا عرضه می‌شود. سپس مشتریان در کشورهای دیگری مانند فیلیپین، روسیه، ترکیه، مکزیک، تایلند، سنگاپور و مالزی هم امکان خرید این تلفن‌های هوشمند را خواهند داشت. کمپانی ZTE قیمت این موبایل را 420 یورو تعیین کرده است.

این گوشی از سه گزینه بیومتریک مختلف برای احراز هویت استفاده می‌کند: حسگر اثر انگشت، تشخیص صدا و اسکن چشمی. همچنین به‌کمک فناوری Quick Charge 2.0 می‌توانید تا 60 درصد از باتری این موبایل را فقط در نیم ساعت شارژ کنید. تلفن هوشمند Axon Elite فعلا فقط در رنگ طلایی عرضه شده و باتری آن هم 3000 میلی‌آمپری است. سایر مشخصات این دستگاه به شرح زیر است:

سیستم‌عامل: اندروید نسخه 5.0 لالیپاپ

چیپست: Qualcomm MSM8994 Snapdragon 810

نمایشگر: 5.5 اینچی با وضوح 1080×1920 پیکسل

دوربین پشت: Dual lens 13MP, 2MP, dual LED Flash, 4K HD resolution

دوربین جلو: 8 مگاپیکسل با وضوح تصویر HD

حافظه داخلی: 32 گیگابایت، قابل افزایش تا 128 گیگابایت

رم: 3 گیگابایت

image

 

منبع: businesswire

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

خراباتی

۱۳۹۴/۶/۱۵
اینم که از اچ تی سی کپی برداری کرده

mhakimi

۱۳۹۴/۶/۱۵
زده روي يا شانس يا اقبال :V