خانهاخبار
توشیبا Satellite Click 10 را رسما معرفی کرد

توشیبا Satellite Click 10 را رسما معرفی کرد

هر چند وقت یک بار بر شمار بازیگران عرصه گجت‌های هیبریدی افزوده می‌شود. یکی از مهره‌های اخیر این بازی گجت Click 10 شرکت توشیباست؛ وسیله‌ای که، با قیمت مناسبش، ممکن است جایگاه مایکروسافت سرفیس را متزلزل کند.
۱۳۹۴/۶/۱۴

یکی از نکات مثبت برجسته در مورد ویندوز ۱۰ این است که کاربران می‌توانند از آن در رده‌های مختلفی از دستگاه‌ها استفاده کنند. مایکروسافت سرفیس یکی از محصولاتی است که با ورود به دنیای تکنولوژی رده جدیدی از محصولات را معرفی کرد؛ محصولاتی که قصد دارند شکاف موجود بین تبلت و لپ‌تاپ را پر کنند و، به عبارت بهتر، در شرایطی کارکرد تبلت داشته باشند و در شرایطی دیگر کارکرد لپ‌تاپ. اما موضوع اینجاست که سرفیس تنها بازیگر این عرصه نیست.

شرکت توشیبا به‌تازگی از دستگاه هیبریدی خود با نام Satellite Click 10 رونمایی کرده است؛ گجتی ۱۰ اینچی که وقتی نگاهش می‌کنید، شکل‌وشمایل لپ‌تاپ برایتان تداعی می‌شود. اما کافی است کیبورد فیزیکی را از آن جدا کنید تا تبلتی کارا در اختیار داشته باشید. این وسیله ممکن است رقیبی جدی برای مایکروسافت سرفیس محسوب شود. هرچند از نظر فنی نمی‌توان به تفاوت چندان فاحشی بین این دو وسیله اشاره کرد، وقتی حرف قیمت به میان می‌آید، Satellite Click 10 پیشتازی خود را به رخ می‌کشد.

 

image

 

سرفیس پرو را می‌توان با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار از خرده‌فروشی‌ها خریداری کرد، اما Click 10 پنجاه دلار ارزان‌تر و به قیمت ۴۴۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. شاید تفاوت چندان زیادی به نظر نرسد، اما در نظر بگیرید که Click 10 با وجود قیمت پایین‌تر به همراه کیبورد فیزیکی عرضه می‌شود؛ درحالی‌که برای داشتن کیبورد فیزیکی به همراه سرفیس پرو باید ۱۲۹.۹۹ دلار اضافه بر قیمت اشاره‌شده پرداخت کنید.

بخش اعظم موفقیت سرفیس میان دستگاه‌های هیبریدی به این دلیل است که اکثر اوقات از آن به همراه کیبورد فیزیکی‌اش استفاده می‌شود. این هماهنگی در تداعی حس استفاده از تبلت به عنوان کامپیوتر نقشی کلیدی دارد. اما، همان‌طور که گفتیم، خرید عنصر کلیدی سرفیس پرو ۳ نیازمند پرداخت هزینه بیشتر است. به همین دلیل می‌توان شانس زیادی برای مطرح شدن Click 10 پیش‌بینی کرد.

قیمت‌گذاری تبلت Click 10 توشیبا طوری انجام شده که توان رقابت با سرفیس داشته باشد، اما طبیعتا آنچه موفقیت یا شکست این محصول را تعیین می‌کند توانایی آن در عمل کردن به‌عنوان گجت هیبریدی است. گردآوردن کارکردهای کلیدی لپ‌تاپ و تبلت در قالب یک وسیله کار ساده‌ای نیست و باید دید Click 10 چه میزان می‌تواند نیازها را برطرف کند. این گجت سه‌ماهه آخر سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود.

منبع: DigitalTrends

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)