خانهاخبار
ایسوس از تبلت ZenPad 10 رونمایی کرد

ایسوس از تبلت ZenPad 10 رونمایی کرد

شرکت Asus طی کنفرانس خبری اخیر خود از محصولات جالبی رونمایی کرد؛ محصولاتی نظیر ZenPad 10 که هم تلاش می‌کند تمام انتظارات شما را از تبلت برآورده کند و هم با اتصال به کیبورد فیزیکی نقش لپ‌تاپ همراه را برایتان بازی کند.
۱۳۹۴/۶/۱۴

از لحظه‌ای که رئیس شرکت ایسوس، Jonney Shih، طی کنفرانس خبری این شرکت در روزهای پیش از شروع رویداد IFA 2015 وارد صحنه شد، رونمایی از محصولات و فناوری‌های بسیار جالبی را شاهد بودیم. شاید بتوان جالب‌ترین محصول را روتری دانست که، بنا به ادعای ایسوس، سریع‌ترین روتر ساخته‌شده در جهان است. اما در این مطلب تمرکز ما بر ASUS ZenPad 10 است؛ گجتی که در درجه نخست تبلت است، اما قابلیت‌های بالا و در خور توجهی در زمینه اتصال به کیبورد و تبدیل شدن به لپ‌تاپ نیز دارد.
 

وقتی از ZenPad 10 سخن می‌گوییم، با تبلتی ۱۰.۱ اینچی طرفیم که به همراه کیبورد قابل اتصال به بدنه عرضه می‌شود. این صفحه نمایش رزولوشن نه‌چندان بالای ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد و از پردازنده‌های چهارهسته‌ای اتم اینتل در مقام CPU استفاده شده است. در خصوص سایر مشخصات نیز امکان انتخاب رم بین ۱ یا ۲ گیگابایت و حافظه داخلی بین ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت را خواهید داشت.

 

image

 

به‌عنوان اسپیکر از دو بلندگوی DTS HD Premium Sound استفاده شده است که صدا را مستقیما به گوش‌های شما می‌رسانند. دوربین‌های این تبلت را می‌توان در رده متوسط طبقه‌بندی کرد: ۵ مگاپیکسل رزولوشن دوربین عقب است و ۲ مگاپیکسل رزولوشن دوربین جلو. ZenPad 10 به نسخه جدیدتری از رابط ZenUI مجهز خواهد بود که براساس اندروید Lollipop توسعه یافته است.

منبع: AndroidCommunity

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)