خانهاخبار
هوآوی رسما Mate S را معرفی کرد: نمایشگر ۵.۵ اینچی با سنسور Force Touch

هوآوی رسما Mate S را معرفی کرد: نمایشگر ۵.۵ اینچی با سنسور Force Touch

هوآوی دیگر یک کمپانی ناشناخته و کم‌تجربه نیست. این کمپانی چینی روز گذشته، ۱۱ شهریور ۹۴ جدیدترین ساخته خود یعنی Mate S را با ظاهری جذاب و مشخصات فنی قدرتمند رونمایی کرد.
۱۳۹۴/۶/۱۲
هوآوی روز گذشته، دوم سپتامبر، رسما جدیدترین محصول خود را با امکانات و مشخصات فنی بسیار جالب معرفی کرد: Mate S که نسخه کوچک‌تر‌ Ascend Mate 7 است.
 
هوآوی میت اس از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی بهره می‌برد که اشباع رنگ ۱۰۵ درصدی دارد. روی این صفحه نمایش نیز شیشه محافظ گوریلا گلس ۴ با ۲.۵ درجه انحنای لبه‌ها قرار گرفته است.
 
اما نکته جالب در رابطه با این محصول استفاده از سنسور Force Touch روی نمایشگر است که قابلیت Knuckle Control را، که پیش‌تر در پی۸ معرفی شد، بهبود می‌بخشد. همچنین پشت دستگاه نیز سنسور حسگر اثر انگشت قرار داده شده است.
 
 
image
 
این دستگاه از پردازنده ۸ هسته‌ای Kirin 935 با حداکثر توان ۲.۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد که ۳ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. میت اس در سه نسخه عرضه می‌شود: استاندارد با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت، پرمیوم با حافظه ۶۴ گیگابایت و یک نسخه ۱۲۸ گیگابایتی، که در آینده معرفی خواهد شد.
 
دوربین اصلی این محصول از برجستگی‌های آن محسوب می‌شود. این دوربین از لنز ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور BSI با دیافراگم f/2.0 و فلاش دوگانه بهره می‌برد. همچنین این دوربین، به‌لطف لرزش‌گیر اپتیکال، تا ۱.۲ درجه لرزش را برطرف می‌کند. روی دوربین نیز شیشه محافظی از جنس کریستال کبود قرار گرفته تا بابت خراشیده شدن آن هیچ‌گونه نگرانی‌ای نداشته باشید.
 
 
image
 
تلفن هوشمند جدید هوآوی با ابعاد ۱۴۹.۸ در ۷۵.۳ میلی‌متر و ضخامت ۷.۲ میلی‌متری طراحی شده که البته ضخامت آن در لبه‌ها به ۲.۶۵ میلی‌متر نیز می‌رسد. وزن آن ۱۵۶ گرم است و از باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.
 
این محصول با اندروید ۵.۱.۱ عرضه شده که روی آن رابط کاربری هوآوی EMUI 3.1 قرار گرفته است. قیمت جهانی این محصول برای نسخه استاندارد ۶۴۹ یورو و نسخه پرمیوم ۶۹۹ یورو تعیین شده و به‌زودی به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.
 
در ادامه تصاویر بیشتری از این محصول می‌توانید ببینید.
 
image

image

image

image

image

image

 
 
منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

آرمین

۱۳۹۴/۷/۱
به نظر من تا زمانی که به سیستم عامل اندروید نیاز دارید فقط هواوی بخرید...منظورم به اون هایی است که اگر فقط سیستم عامل توی کاراشون خیلی تاثیر گذاره..من فعلا به خاطر یکسری مسائل مجبور به استفاده اندرویدم وگرنه هیچی ویندوزفون نمی شه.

حسام

۱۳۹۴/۶/۲۳
اون وقت ميگن اپل گرون فروشه به نظر شما هشتصد دلار برأى هواوى زياد نيست؟

محمدجواد

۱۳۹۴/۶/۱۶
دوست عزیز رویای اپل این نیست
این رویای شرکتهای دیگر است که میخوان زودتر کپی کنند و ارائه بدن وگرنه این ایده نسختین بار توسط خود اپل ارائه شده و ثبت شده
تعجبی هم نداره بابت این کپی ها
اپل واچ دقیقا 1 سال پیش چنین قابلیتی رو با خود وارد دنیا کرد و 1 سال زمان بسیار زیادیست واسه شرکتای کپی کننده که در سال 100 مدل شاید بیشتر گوشی بیرون میدن با نامهای مختلف
اما من متعجبم که چرا سامسونگ تو این مدت دست به کپی نزده

ا

۱۳۹۴/۶/۱۳
اپل میخواست اولین گوشی فورس تاچ عرضه کنه بقیه شرکتا دست به دست هم دارن رویای اپل نابود میکنن این دومیشه ولی احتمالا گوشی های دیگه ای هم قبل آیفون با این فناوری عرضه بشن

mehrdad

۱۳۹۴/۶/۱۳
بعد میگن سامسونگ از اپل تقلید میکنه.. خدا وکیلی وقتی عکساشو دیدم ظاهر گوشیهای ..ال جی .. آیفون .. اچ تی سی .. تو ذهنم اومد.. بیایید با هم مهربون باشیم و از ایرادهای تعصبی فاصله بگیریم .. پیشرفتی که این کمپانی ها دارن قابل تحسینه .. دوستانی که ایرادهای کپی برداری میگیرن به نظر من اگه تو دورانی بودن که ماشینها موتورهای آب و بخارداشتن و مخترعی اومد که سوخت فسیلی بکار برد و دوستان اجازه نمیدادن کسی کپی کنه الان هم باید یسری ماشین بخار میدیم... فکرشو بکن چقدر مسخره میشد....