خانهاخبار
ساعت هوشمند Asus ZenWatch 2 با ۲ اندازه و ۱۷۰ دلار قیمت در ماه اکتبر عرضه می‌شود

ساعت هوشمند Asus ZenWatch 2 با ۲ اندازه و ۱۷۰ دلار قیمت در ماه اکتبر عرضه می‌شود

پس از معرفی ساعت هوشمند ZenWatch 2 توسط ایسوس، بالاخره اطلاعات بیشتری در رابطه با قیمت و نحوه عرضه این محصول منتشر شد. ZenWatch 2 با حداقل قیمت ۱۷۰ دلار و در ماه اکتبر به بازار عرضه می‌شود.
۱۳۹۴/۶/۱۲

ایسوس چندی پیش در نمایشگاه Computex از نسخه دوم ساعت هوشمندش با نام Asus ZenWatch 2 رونمایی کرد و بالاخره در نزدیکی برگزاری رویداد IFA 2015 به ما جزئیات بیشتری همچون زمان عرضه و قیمت را اعلام کرد.

این ساعت هوشمند در ماه اکتبر در فروشگاه‌ها و بازارهای منتخب ایسوس در دو اندازه عرضه خواهد شد: نسخه ۴۹ میلی‌متری با نمایشگر ۱.۶ اینچی و با قیمت ۱۶۹ یورو یا ۱۹۰ دلار و نسخه ۴۶ میلی‌متری با صفحه نمایش ۱.۴۵ اینچ و با قیمت ۱۴۹ یورو یا ۱۷۰ دلار.

 

image

 

با وجود تفاوت در سایز نمایشگر و اندازه بدنه، هر دو ساعت از مشخصات فنی یکسانی برخوردارند. نمایشگر AMOLED، پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰، ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگابایت فضای داخلی، گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و البته باتری قدرتمند از جمله مشخصات سخت‌افزاری این محصول جدید ایسوس هستند.

به‌لطف رابط مغناطیسی، عمل شارژ کردن ZenWatch 2 نسبت به قبل بسیار ساده‌تر شده است. همچنین ایسوس ادعا کرده که ظرف ۳۰ دقیقه بیش از ۵۰ درصد باتری این ساعت هوشمند شارژ‌ می‌شود.

ZenWatch 2 در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی به بازار عرضه می‌شود. این محصول بندهای قابل تعویض دارد. نسخه بزرگ‌تر این ساعت هوشمند بندهای ۲۲ میلی‌متری دارد و نمونه کوچک‌تر نیز از بندهای ۱۸ میلی‌متری استفاده می‌کند.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سعید

۱۳۹۴/۶/۱۲
ایسوس فوق‌العاده است و بی رقیب