خانهاخبار
گوشی‌ ارزان‌قیمت ایسر در دو نسخه اندروید و ویندوز موبایل عرضه می‌شود

گوشی‌ ارزان‌قیمت ایسر در دو نسخه اندروید و ویندوز موبایل عرضه می‌شود

شرکت ایسر امروز در کنفرانس خبری خود در ایفا 2015 از 6 گوشی جدید پرده برداشت که در این میان دو گوشی ارزان‌قیمت با ویژگی‌های مشابه نیز معرفی شدند. ایسر این گوشی‌ها را در دو نسخه اندروید و ویندوز موبایل عرضه می‌کند.
۱۳۹۴/۶/۱۱

ایسر در کنفرانس خبری خود در ایفا 6 گوشی هوشمند معرفی کرد؛ گوشی‌هایی که بین آنها دو نمونه ارزان‌قیمت با ویژگی‌های مشابه نیز دیده می‌شوند. این گوشی‌های مشابه تنها از نظر سیستم عامل با هم تفاوت دارند: یکی از آنها اندروید 5.1 لالیپاپ را روی خود دارد و دیگری ویندوز 10 موبایل.

هر دو این گوشی‌ها پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 210 با یک گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 4.5 اینچی LCD با رزولوشن 480 در 854 پیکسل دارند.

هر دو گوشی جدید ابعاد 136 در 66.5 در 9.6 میلی‌متر دارند و لبه‌هایشان کمی خمیده است تا راحت‌تر در دست جای بگیرند. خوب است بدانید این گوشی‌ها تنها 8 گیگابایت حافظه داخلی دارند.

به‌طور خلاصه می‌توان گفت این دو گوشی جدید ایسر مشخصاتی به شرح زیر دارند:

نمایشگر: 4.5 اینچ با رزولوشن 480 در 854 پیکسل

پردازنده: اسنپدراگون 210 کوالکام

حافظه رم: 1 گیگابایت

حافظه داخلی: 8 گیگابایت

دوربین اصلی: 5 مگاپیکسل

دوربین جلو: 5 مگاپیکسل

قابلیت اتصال: 4G LTE

سیستم عامل: اندروید / ویندوز 10 موبایل

گوشی‌های Z330 و M330 ایسر در بازار امریکا عرضه نمی‌شوند و هدف آنها بازار کشورهای اروپا و خاورمیانه است. این گوشی‌ها قیمتی حدود 145 دلار دارند. نسخه اندرویدی این دستگاه در ماه اکتبر و نسخه ویندوز موبایل در ماه دسامبر عرضه می‌شود.

 

Z330 (نسخه اندرویدی)

 

 

M330 (نسخه ویندوز موبایل)

 

 

منبع: phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ارش

۱۳۹۶/۳/۱۰
قیمتش بالاس.با این قیمت میشه مدل های redmi 4a و redmi 4xشیامی رو خرید..جوری گفته بود ارزون فکر کردم الان میگه 99 دلار

ا

۱۳۹۴/۶/۱۳
اچ تی سی ام۸ هم با هر دو سیستم عامل معرفی شد که نسخه ویندوزفونش ۸۰٪ بازده باتریش بهتر از اندرویدش بود!!! تو روونی و سرعت عملکردم چیزی نمیگم خیلی خوب میشه جی اس ام همچین گوشی هایی با دو سیستم عامل متفاوت مقایسه کنه تا قدرت نمایی ویندوز همه ببینن مخصوصا تو این گوشی پایین رده خیلی باحال میشه وقتی ۱۰ تا برنامه تو اندرویدیش نصب کنی هنگ میکنه حالا ۱۰۰ تا برنامه تو ویندوزیش نصب کنی آخ هم نمیگه

naser

۱۳۹۴/۶/۱۲
قیمت این مدل چنده؟

Sina

۱۳۹۴/۶/۱۱
با ویندوز موبایل با کلاس تره :D