خانهاخبار
امکان ساخت گروه به اینستاگرام افزوده شد

امکان ساخت گروه به اینستاگرام افزوده شد

اینستاگرام در نسخه جدید اپلیکیشن خود امکان ساخت گروه‌های خصوصی را در اختیار کاربران قرار داد. با این ویژگی کاربران می‌توانند با دوستان خود گروه بسازند و، همانند امکان موجود در پیام‌رسان‌ها، با یکدیگر چت کنند و عکس به اشتراک بگذارند.
۱۳۹۴/۶/۱۳

افزوده شدن امکان ارسال پیام خصوصی یا دایرکت مسیج به اینستاگرام یکی از ویژگی‌هایی بود که کاربران این سرویس را بسیار خوشحال کرد. اکنون در آپدیت جدید این اپلیکیشن امکانات بیشتری به بخش Direct این شبکه اجتماعی افزوده شده است که مطمئنا بر ارتباط بیشتر کاربران با یکدیگر تاثیر بسیاری می‌گذارد.
در نسخه جدید بخش پیام‌های خصوصی اینستاگرام بیشتر به اپلیکیشن‌های پیام‌رسان شبیه شده است. از این پس کاربران می‌توانند مکالمات و بحث‌های خود را مجزا و براساس مخاطب خود دنبال کنند و همچنین با دوستانشان گروه خصوصی اینستاگرامی بسازند.

 

image

 


ویژگی جدید دیگر افزوده شدن دکمه اشتراک‌گذاری یا Share به پایین تصاویر است تا کاربران به‌راحتی بتوانند عکس‌های موردعلاقه خودشان را در قسمت دایرکت یا گروه‌های خصوصی به اشتراک بگذارند و دیگر به منشن کردن افراد در کامنت نیازی نباشد.
سیاست حفظ حریم خصوصی در نسخه جدید نیز همچنان مثل قبل خواهد بود؛ درنتیجه اگر عکسی از یک حساب خصوصی را با دیگران به اشتراک بگذارید، تنها در صورتی به آنها نشان داده خواهد شد که دوستان شما نیز آن شخص را فالو کرده باشند.
اینستاگرام در چند ماه اخیر ویژگی‌های زیادی به سرویس خود اضافه کرده است. چند هفته پیش این سرویس اعلام کرد که از تصاویر با رزولوشن 1080p پشتیبانی خواهد کرد و سپس امکان آپلود تصاویر به صورت افقی و عمودی را هم به کاربران داد.
شما به‌عنوان کاربر اینستاگرام چقدر از ویژگی‌های جدید این سرویس راضی هستید؟ فکر می‌کنید گروه‌های اینستاگرامی چقدر بین کاربران طرفدار پیدا می‌کنند؟

منبع: Talkandroid

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

زهرا

۱۳۹۷/۵/۳
سلام، چرا تو اینستاگرام وقتی گروه تشکیل می دیم ببشتر از ۳۰ نفر نمیشه اد کرد یعنی دو نفر که کار اد انجام می دن هر کدوم فقط میتونن ۱۵ نفر رو اد کنن؟ آیا راهی برای افزایش اد کردن افراد تو گرون هست؟

زهرا

۱۳۹۷/۴/۲۴
سلام، چرا در گروهی که توی اینستاگرام ساختیم بیشتر از ۱۵ نفر رو نمیشه اد کرد؟ و بعد از اون فقط روزی یا هر دو روز یه بار یکی رو میشه اد کرد؟

ترانه قیامت

۱۳۹۶/۴/۱۲
گروهی ک ایجاد کردمو میخوام بپاکم.چجوری کل گروهو پاک کنم.فوریه ?

sori

۱۳۹۶/۲/۱۶
چطور گروه ایجاد شده کلاً حذف شود ؟

sori

۱۳۹۶/۲/۱۶
چطوری گروه رو پاک کنیم فوریه لطفا توضیح بدین میخام گروه کلا منحل شه نه اینکه فقط خودم بیام بیرون