خانهاخبار
سنسورهای ال‌جی خانه قدیمی شما را هوشمند می‌کنند

سنسورهای ال‌جی خانه قدیمی شما را هوشمند می‌کنند

ایده ساختن خانه‌های هوشمند و ارتباط هوشمند لوازم آن با یکدیگر از طریق اینترنت ایده جدیدی است که به‌سرعت در حال تکامل است. اما مجهز کردن خانه به این‌گونه وسایل خرج زیادی روی دستتان می‌گذارد. اکنون شرکت ال‌جی با معرفی سنسورهای جدید خود راه‌حلی پیدا کرده است تا لوازم خانگی قدیمی خود را هوشمند کنید.
۱۳۹۴/۶/۱۱

خانه‌های هوشمند و اینترنت اشیا در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و شرکت‌های مختلف می‌کوشند با ارائه محصولات و راه‌حل‌های خلاقانه کاربران بیشتری را به استفاده از این دستگاه‌ها تشویق کنند. اگرچه در اختیار داشتن خانه هوشمند که وسایل آن با یکدیگر مرتبطند بسیار هیجان‌انگیز است، فعلا خرید این وسایل و تعویض آنها با وسایل قدیمی‌تر هزینه زیادی برای افراد در پی دارد.

 

image

 

شرکت ال‌جی دیروز سنسورهای جدیدی به نام SmartThinQ معرفی کرد که دستگاه‌های قدیمی و غیرهوشمند شما با استفاده از آنها هوشمند می‌شوند! این سنسورها وقتی به لوازم خانه‌تان متصل شوند، از طریق دریافت لرزه یا دما اطلاعات موردنیاز خود را کسب می‌کنند و با اپلیکیشن SmartThinQ که روی گوشی یا تبلت شما نصب می‌شود ارتباط برقرار می‌کنند.

 

image

 

به‌عنوان مثال، می‌دانیم که ماشین لباسشویی حین شستن لباس‌ها می‌لرزد. حال اگر یکی از این سنسورها را به در ماشین لباسشویی وصل کنیم، با پایان یافتن لرزه ماشین سنسور پیامی به اپلیکیشن خود ارسال می‌کند تا به ما بگوید کار شستن لباس‌ها تمام شده است. با وصل کردن این سنسور به یخچال خانه می‌توان از مدت باقیمانده تا تاریخ انقضای مواد غذایی مطلع شد یا فهمید که در یخچال چند بار باز و بسته شده است. این سنسورها را حتی می‌شود به کولر نیز وصل کرد تا از طریق گوشی‌تان بتوانید درجه‌اش را کم و زیاد کنید.
ال‌جی هنوز قیمت سنسورهای SmartThinQ خود را اعلام نکرده است، اما مطمئنا آنها را در نمایشگاه ایفا 2015 خواهیم دید.

منبع: Androidauthority

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

makenzi

۱۳۹۴/۶/۱۳
درود
دوست من یه چیزی گفتیا!
چه ربطی داشت به لرزیدن یا نلرزیدن ماشین لباسشویی؟!
در ضمن بهترین لباسشویی هم میلرزه!
مگر اینکه اینقدر دور موتورش پایین باشه که با آخرین دور هم بچرخه ما متوجه نشیم!
این سنسور باعث میشه هر وسیله‌ی قدیمی به یک وسیله‌ی هوشمند تبدیل بشه!
وگرنه وسایل جدید که به اندازه‌ی کافی هوشمند هستند!

بلبل

۱۳۹۴/۶/۱۱
نوشته هوشمند کردن وسایل قدیمی،آقای باهوش!!!!

sam

۱۳۹۴/۶/۱۱
ماشین لباسشویی ما سامسونگ بود مدل j147c و هیچ لرزشی نداشت و الانم که مدل جدید سامسونگ K149 رو خریدیم هم هیچ لرزشی نداره.....اونوقت پس این سنسور کاملا بلا استفاده است.....ماشین لباسشویی جدید مون یعنی k149 به برنامه Samsung smart home که رو گوشیم نصب هست وصل میشه و همه چیز رو میتونی کنترل کنی باهاش دیگه پایان شست و شو که خیلی ساده هست....به نظرم به این میگن smart home نه به اونی که ال جی زده.