خانهاخبار
عکس‌های جدیدی از Mate S هوآوی لو رفت

عکس‌های جدیدی از Mate S هوآوی لو رفت

در نمایشگاه ایفای برلین شرکت‌های بسیاری از جمله هوآوی قصد رونمایی از محصولات خود را دارند، اما ظاهرا محصولات آنها تا قبل از نمایشگاه و معرفی به طور کامل لو می‌رود و به نمایشگاه نمی‌رسد.
۱۳۹۴/۶/۱۰

شرکت چینی هوآوی قصد دارد در نمایشگاه ایفا از گوشی جدید Mate S خود رونمایی کند. نسخه قبلی این گوشی در سال 2014 یکی از برترین فبلت‌های سال شناخته شد؛ فبلتی که سال گذشته در ایفای برلین معرفی شد و اکنون نسخه جدید آن نیز قرار است در ایفا 2015 و روز دوم سپتامبر معرفی شود.

فبلت جدید هوآوی، به‌جای Mate 8، نام Mate S را به خود اختصاص داده است. به‌هرحال ممکن است از Mate 8 هم رونمایی شود.

 

image

 

اکنون تصاویر دیگری از این فبلت لو رفته است؛ تصاویری که دید خوبی از دیوایس جدید هوآوی به ما می‌دهد و می‌توان پشت و جلو گوشی را به‌خوبی مشاهده کرد.

همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود، حاشیه‌های مشکی هنوز هم به چشم می‌خورد و حاشیه‌ها، آن‌قدر که انتظار می‌رفت، کم نشده است. لوگوی هوآوی زیر نمایشگر قرار گرفته و گویا از کلید فیزیکی خبری نیست.

 

image

 

گوشی Mate S از فلز ساخته شده است و، همچون نسخه قبلی خود، از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد؛ سنسوری که گفته شده عملکردی چندگانه دارد. پشت دوربین اصلی این گوشی فلش دوگانه LED نیز دیده می‌شود.

 

image

 

این گوشی احتمالا نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل با پشتیبانی از تکنولوژی Force Touch دارد و از 3 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. دوربین این گوشی 20 مگاپیکسلی است و پردازنده Kirin 935 هوآوی، که پردازنده‌ای 8 هسته‌ای و 64 بیتی است، عملیات پردازشی را در این گوشی عهده‌دار است. دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در جلو گوشی برای دوستداران عکس‌های سلفی قرار گرفته است.

 

image

 

به‌هرحال تا دوم سپتامبر و معرفی رسمی این فبلت دیگر زمان زیادی باقی نمانده، اگرچه ظاهرا بیشتر ویژگی‌های این فبلت لو رفته است.

منبع: Androidheadlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

فرهاد

۱۳۹۴/۶/۱۰
گوشی خیلی خوبیه و قمیمت مناسب... اما یکم شبیه اچ تی سی نزده این جدیده رو؟؟؟

علیا

۱۳۹۴/۶/۱۰
خب که چی؟
فلان چیز لو رفت فلان چیز فلان شد و ...
اونم یک روز مونده به رونمایی رسمی.
خب عین بچه های آدم یه روز صبر کنیم عکسهای واقعی و رسمی با کیفیت بالا با جزئیات دقیق تر رو خواهیم دید.
این جنگولک بازیا چیه