خانهاخبار
تماشا کنید: در صورت برعکس جا رفتن قلم نوت 5 در گوشی، چطور آن را خارج کنید!

تماشا کنید: در صورت برعکس جا رفتن قلم نوت 5 در گوشی، چطور آن را خارج کنید!

این روزها خبر برعکس قرار گرفتن S Pen، که به از کار افتادن گوشی و آسیب جدی به آن منجر می‌شود، سروصدای زیادی به راه انداخته است. حالا می‌خواهیم ببینیم چطور تنها با یک تکه کاغذ، قلم گوشی را در صورت برعکس جای گرفتن در نوت 5 می‌توان خارج کرد.
۱۳۹۴/۶/۱۰

در روزهای گذشته سامسونگ با معرفی گوشی‌های جدید خود، با مشخصاتی بسیار قابل توجه، مرکز توجه همه سایت‌های خبری اینترنتی قرار گرفت. این گوشی‌ها روز یکشنبه 8 شهریورماه نیز رسما وارد ایران شدند.

نوت 5 سامسونگ، مثل نوت‌های قبلی این شرکت، از قلم S Pen بهره می‌برد؛ قلمی که این‌ بار از تکنولوژی فشاری استفاده می‌کند و کار را برای کاربران راحت‌تر کرده است. اما در کنار ویژگی‌های بسیار خوبی که این گوشی دارد، به نظر می‌رسد سامسونگ در تعبیه جای قلم گوشی دقت کافی نکرده است.

 

image

 

اگر قلم نوت 5 را برعکس در جای خود بگذارید، گوشی از کار می‌افتد و حتی پس از درآوردن قلم معلوم نیست که دیگر حالت فشاری آن کارایی لازم را داشته باشد یا نه. اما اکنون راه‌حلی بسیار ساده برای درآوردن قلم، در صورت برعکس قرار دادن آن، پیشنهاد شده، به‌طوری که شما به‌راحتی می‌توانید با تکه کاغذی معمولی قلمی را که برعکس در گوشی جای گرفته درآورید.

در ویدئوی زیر می‌توانید مراحل انجام دادن این کار را مشاهده کنید.

 

 

منبع: GsmArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

the joker

۱۳۹۵/۳/۷
دوستان خوب یکم مواظب باشین ناموسا من خودم نوت 5 دارم ولی تاحالا یه بارم نشوده که بر عکس جا بزنم

فراز

۱۳۹۴/۸/۲
این مورد جواب نمیده از اون سنسور اولی (سفیده) رد نمیشه اگه رو سنسور دومی گیر کنه شاید میشد. الان برای من این مشکل پیش آمده تازه میفهمم چه زپرتی درست کردن طراحش ۴تا ادم بیسواد بودن .

faraz

۱۳۹۴/۸/۲
Azizan age ghalam ta akhar bere dakhel yani faght 1 santesh birun bemoone ba kaghaz ham birun nemiad man haminja 10 bar talash kardam javabi nagereftam ...