خانهاخبار
چرا الان زمان خوبی برای خرید آیفون 6 و 6پلاس نیست؟

چرا الان زمان خوبی برای خرید آیفون 6 و 6پلاس نیست؟

اگر قصد دارید به‌زودی گوشی هوشمندتان را عوض کنید و به‌جای آن آیفون 6 یا آیفون 6پلاس بخرید، بهتر است فعلا دست نگه دارید، چون حالا زمان مناسبی برای خرید هیچ‌کدام از این گوشی‌ها نیست.
۱۳۹۴/۶/۱۰

چه خوشتان بیاید و چه نیاید، آیفون 6 و آیفون 6پلاس جزو بهترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر بازارند که بسیاری از کاربران آرزوی داشتن آنها را دارند! این گوشی‌ها اولین آیفون‌های شرکت اپل محسوب می‌شوند که با صفحه بزرگ‌تر از 4 اینچ وارد بازار شدند. استقبال فرای تصور کاربران از این دو گوشی هوشمند سبب شد که رکوردی جدید در فروش این محصولات به ثبت برسد که نشانه تمایل زیاد افراد به خرید آنهاست.
اگر پولتان را کنار گذشته‌اید تا همین روزها برای خرید آیفون 6 و آیفون 6پلاس به بازار بروید، بهتر است دست نگه دارید. در این مطلب به شما خواهیم گفت چرا الان زمان خوبی برای خرید آیفون 6 و 6پلاس نیست.

 

image

 

1- آیفون‌های جدید در راه‌اند
اولین و مهم‌ترین دلیلی که موجب می‌شود در تصمیم خود تجدیدنظر کنید از راه رسیدن آیفون‌های جدید اپل است. آیفون 6اس و آیفون 6اس پلاس را اپل به‌زودی در تاریخ 9 سپتامبر معرفی می‌کند و احتمالا کمتر از یک ماه پس از آن به بازارها خواهند رسید. طبعا هیچ‌کس دوست ندارد گوشی‌ جدیدی که می‌خرد خیلی زود قدیمی شود، مخصوصا اگر آیفون باشد. آیفون‌های جدید اپل نسبت به نسل قبل از بدنه‌ای مقاوم‌تر ساخته شده‌اند، پردازنده سریع‌تری دارند و احتمالا کیفیت دوربین آنها از 8 مگاپیکسل به 12 مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت. همچنین ممکن است آیفون‌های جدید با رنگ جدیدی وارد بازار شوند که به Rose Gold معروف شده است و مطمئنا خیلی‌ها را عاشق خود خواهد کرد.


2- قیمت
اگر همچنان به خرید آیفون 6 و 6پلاس اصرار دارید و نمی‌خواهید آیفون‌های جدید را در دست بگیرید، باز هم بهتر است چند روز صبر کنید، چون با آمدن آیفون‌های جدید قیمت مدل‌های قدیمی‌تر کاهش می‌یابد و می‌توانید با پول کمتری گوشی جدیدی خریداری کنید یا با همان پول مدلی با ظرفیت بالاتر بخرید.


3- رقبای اندرویدی فعلی
اگر هدف شما از خرید آیفون 6 یا 6پلاس داشتن گوشی جدید و به‌روز است، باید بگویم که این گوشی‌ها خیلی جدید نیستند و تقریبا 1 سال از عمرشان می‌گذرد. در حال حاضر گوشی‌های اندرویدی جدیدتر با فناوری به‌روزتر و قیمت کمتر در بازار وجود دارند که حداقل روی کاغذ می‌توانند آیفون‌های 6 اپل را شکست دهند.


4- رقبای اندرویدی آینده
با عرضه آیفون 6اس و 6اس پلاس، خیلی از شرکت‌های رقیب تلاش خواهند کرد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن‌ گوشی‌های بهتری روانه بازار کنند؛ گوشی‌هایی که ممکن است نظر شما را برای خرید آیفون تغییر دهند. در این میان می‌توان به نکسوس‌های جدید گوگل و اکسپریا Z5 سونی و HTC One A9 اشاره کرد که انتظار داریم با فاصله کمی پس از آیفون 6اس و 6اس پلاس وارد بازار شوند.


منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

alireza

۱۳۹۴/۶/۱۴
مدل 16 گیگ آیفون 6اس 4میلیون به بالا میشه

ali

۱۳۹۴/۶/۱۳
عشق است وینفون... بقیه دارن خودشونو خسته میکنن.حیف پول بابت این اشغالا بدیم..گرون و بی خاصیت

امیر

۱۳۹۴/۶/۱۰
قیمت‌تقریبی ۶s هنگام ورود به ایران چقدر میشه

پدرام

۱۳۹۴/۶/۱۰
دوستان اگه دنبال گوشی اندروید هستین من نظری ندارم ولی اگه قصد خرید آیفون دارین و می خوایین در لحظه زندگی کنین همین آیفون ها رو بخرین چون آیفون جدید تازه آخر شهریور رونمایی میشه و تا بیاد ایران میشه حدود آبان و اونم با قیمت بالای 4 تومن و تا بیاد قیمتش عادی بشه میشه بهمن و اسفند.

علی از ایذه

۱۳۹۴/۶/۱۰
سلام و درود فراوان خیلی خوبه که شما اینقد خوب وب گردها و علاقه مندان و حتی خریداران تلفن همراه رو اگاه میکنید این حرکت شما یه قدر دانی خوب لازم داره . امیدوارم همیشه موفق باشید