خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئویی از پرچمدار جدید سونی، اکسپریا Z5

تماشا کنید: ویدئویی از پرچمدار جدید سونی، اکسپریا Z5

هر روز عکس‌های بیشتری از گوشی‌های جدید سونی لو می‌رود. امروز نوبت به ویدئوی پرچمدار جدید این شرکت، اکسپریا Z5، رسیده است.
۱۳۹۴/۶/۹

در ادامه عکس‌هایی که با نزدیک شدن به ایفا هر روز از پرچم‌دار جدید سونی منتشر می‌شود، امروز نیز ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد عکس‌های فاش‌شده قبلی نیز از همین ویدئو گرفته شده است. انتظار می‌رود گوشی‌های جدید سونی روز چهارشنبه در کنفرانس این شرکت در نمایشگاه ایفا معرفی شوند. این گوشی احتمالا در3 نسخه با نمایشگرهایی در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود. گفته شده است نسخه Primium این گوشی نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 4K دارد؛ رزولوشنی که تراکم پیکسلی فوق‌العاده 805 پیکسل در هر اینچ را برای نمایشگر این گوشی به همراه دارد.

هر سه مدل این گوشی دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت دارند. سنسور اثر انگشت این گوشی‌ها در کنار بدنه قرار گرفته است، به همین دلیل دکمه‌های تنظیم صدا و پاور کمی پایین‌تر قرار گرفته‌اند. هر سه مدل این گوشی‌ها نیز، همچون مدل‌های قبلی سری اکسپریا Z، ضدآب و گردوغبار هستند. مشخصات دیگر این گوشی نیز از عرضه پرچم‌داری قدرتمند از سونی خبر می‌دهد.

 

image

 

اگرچه گوشی‌های سونی اکسپریا Z3+ و Z4 (همان اکسپریا Z3+ که در ژاپن با نام Z4 عرضه شد) به‌دلیل استفاده از پردازنده اسنپدراگون 810 و مشکل داغ شدن این پردازنده باعث نارضایتی کاربران شدند، باز هم سونی در محصولات جدیدش از این پردازنده استفاده کرده است. گوشی‌های اکسپریا Z3+ و Z4 سونی هنگام تماشای فیلم یا اجرای بازی‌های ویدئویی داغ می‌شوند، طوری که دمای پردازنده این گوشی‌ها تا 154 درجه فارنهایت (66 درجه سانتیگراد) نیز می‌رسد. به‌هرحال احتمالا سونی روز چهارشنبه، 11 شهریور  به این مشکل نیز اشاره خواهد کرد.

 

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Ashkan

۱۳۹۴/۶/۱۰
اقایون لطفا بی طرف قضاوت کنید. سونی ترکونده دیگه قبول کنین 4k. سخت افزارشم عالییی رم 4 بعد طراحیش هم فرق کرده به نظرم z5 بهترینه

محمد

۱۳۹۴/۶/۱۰
805 خیلی زیاده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

unknown

۱۳۹۴/۶/۱۰
چیش شاهکاره؟!!!!‌این که همونz3+ هستش... یا نکنه مبلغ سونی هستی؟!!!!

yh

۱۳۹۴/۶/۱۰
اچ تی سی در حال در جا زدنه؟ دو هفته نمیشه s6 ادج پلاس و نوت 5 معرفی شده ..... فرقی هم کرده بودن با ورژن قبلیشون؟!!!!! میشه راجع به درجا زدن توضیح بدی ببینیم منظورت چیه؟!!!! آیفون هم که چند روز دیگه معرفی میشه ... و هیچ تغییری نکرده ... حتی جای دکمه هاو اندازه شو هم عوض نکرده کپی آیفون قبلی میخواد بده بیرون اون موقع منظور شما از درجا زدن میشه بگین چیه؟!!!......بهتره اول فکر کنیم و بعد نظر بدیم و از روی کینه و حسادت درفشانی نکنیم .. از نزدیک اصلا m9 دستت گرفتی که حالا دربارش نظر هم میدی؟!!!! شرط میبندم هیچ کدوم از این گوشیها رو حتی از ندزدیک هم ندیدیشون چه برسه به اینکه دستت بگیری

Ashkan

۱۳۹۴/۶/۹
وای. این یه شاهکاره. عالیییییی سونی