خانهاخبار
سنسور اثر انگشت هوآوی عملکردی چندگانه دارد

سنسور اثر انگشت هوآوی عملکردی چندگانه دارد

هوآوی در تصاویری جدید از فبلت خود، که قرار است در نمایشگاه ایفا معرفی شود، به ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دیوایس اشاره کرده.
۱۳۹۴/۶/۸

هوآوی چند روز دیگر، یعنی روز دوم سپتامبر، از فبلت جدید خود در نمایشگاه ایفا در برلین رونمایی می‌کند. هنوز در مورد نام این گوشی شبهه‌هایی وجود دارد و معلوم نیست این فبلت Mate 7s نام می‌گیرد یا Mate S. در مورد این فبلت خبرهایی نیز این روزها به بیرون درز کرده است. به‌هرحال کاملا مشخص است که این گوشی برای شرکت چینی هوآوی اهمیت فوق‌العاده دارد.

امروز شمارش معکوس در اکانت رسمی رئیس هوآوی در Weibo آغاز شد و در کنار آن نیز تصاویری نشان داده شد که ظاهرا تبلیغاتی برای این فبلت است.

در یکی از تصاویر منتشرشده سنسور اثر انگشت این فبلت طوری به نمایش درآمده است که به نظر می‌رسد عملکردی پنج‌گانه دارد. ظاهرا همه این قابلیت‌ها در مربعی یک سانتی‌متر در یک سانتی‌متر خلاصه شده است. هنوز در مورد عملکرد سنسور فبلت هوآوی رسما حرفی زده نشده است و تنها حدس‌وگمان‌هایی در این زمینه وجود دارد.

 

image

 

یکی از قابلیت‌های سنسور اثر انگشت این گوشی بدون شک باز کردن قفل نمایشگر است. احتمالا هوآوی پرداخت از طریق موبایل را هم به‌عنوان یکی دیگر از قابلیت‌های این سنسور لحاظ کرده است. از طرف دیگر احتمالا از طریق این سنسور می‌توان محتویات خاص گوشی را نیز قفل کرد.

به‌هرحال چند روز دیگر ویژگی‌های این سنسور به‌طور کامل مشخص می‌شود.

منبع: GsmArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)