خانهاخبار
ساعت هوشمند هوآوی با آیفون سازگار است

ساعت هوشمند هوآوی با آیفون سازگار است

تا پیش از این دارندگان ساعت‌های هوشمند اندرویدی تنها قادر بودند ساعت خود را به گوشی اندرویدی وصل کنند، اما گزارشات جدید خبر می‌دهند که ساعت هوشمند هوآوی این امکان را دارد که با گوشی‌های آیفون نیز کار کند.
۱۳۹۴/۶/۸

چند ماه قبل، که شرکت هوآوی از ساعت هوشمند خود در نمایشگاه MWC 2015 رونمایی کرد، قول داد به‌زودی این ساعت زیبا را وارد بازار کند. همان‌طور که حدس می‌زنید، Huawei Watch یک ساعت اندرویدی با صفحه گرد است که طراحی بسیار زیبایی دارد. به همین دلیل بسیاری از کاربران بی‌صبرانه منتظر عرضه آن هستند.
اکنون پس از ماه‌ها انتظار به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند قرار است به‌زودی، همزمان با شروع نمایشگاه IFA 2015، وارد بازار شود. قیمتی که برای ارزان‌ترین مدل ساعت هوآوی با بند استیل و بند چرم تصور می‎‌‌شود حدود 350 دلار است و گران‌ترین مدل این ساعت با صفحه طلایی نزدیک به 800 دلار قیمت خواهد داشت که البته آن را یکی از گران‌ترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی می‌کند.

 

image

اما آنچه در مورد این ساعت اهمیت دارد سازگار بودن آن با سیستم عامل iOS 8.2 به بعد است. بر این اساس، Huawei Watch را هم می‌توان با گوشی‌های اندرویدی استفاده کرد و هم امکان استفاده از آن برای کاربران آیفون فراهم می‌شود. پیش‌تر گزارش شده بود که گوگل در پی این است تا پشتیبانی از دستگاه‌های iOS را به Android Wear اضافه کند. حالا به نظر می‌رسد این امر با ساعت هوآوی محقق خواهد شد.
ساعت هوآوی، علاوه بر سازگاری با دو سیستم عامل اندروید و iOS، صفحه نمایشگر 1.4 اینچی گرد AMOLED با رزولوشن 400 در 400 پیکسل، 512 مگابایت رم، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 400، حسگر ضربان قلب، 4 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 300 میلی‌آمپرساعتی دارد.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amir1975

۱۳۹۴/۶/۸
اپل بیاد طراحی و نواوری رو اینجا یاد بگیره. چقدر خوشگله.
اپل واچ شبیه ساعتهای شخصیتهای کمیک مارول هست. دکمه اش رو بزنی تبدیل به سفینه میشه! حرف هم که میزنه در نسلهای بعدی اش چایی هم دم میکنه!