خانهاخبار
برای اولین بار می‌توانید مراسم اپل را با ویندوز به صورت زنده تماشا کنید

برای اولین بار می‌توانید مراسم اپل را با ویندوز به صورت زنده تماشا کنید

تاکنون دیدن مراسم اپل به صورت ویدئویی و زنده تنها از طریق دستگاه‌های اپلی امکان‌پذیر بود، اما گویا ویندوز ۱۰ و مرورگر جدید مایکروسافت، یعنی Edge، اپل را هم به خود جذب کرده است.
۱۳۹۴/۶/۷
image

 

همان‌طور که ساعاتی پیش گفتیم، اپل رسما در تاریخ ۱۸ شهریور مراسمی برای معرفی آیفون های جدید خود برگزار خواهد کرد. جدا از زرق‌وبرق همیشگی مراسم اپل، این بار یک تفاوت ویژه با سایر برنامه‌های این کمپانی وجود دارد. قبلا کاربران می‌توانستند مراسم اپل را به صورت ویدئویی و زنده از طریق کامپیوترهای مک یا آیفون و آیپد تماشا کنند، اما این بار می‌توانید مراسم ۱۸ شهریورماه اپل را در ویندوز هم به صورت زنده و ویدئویی مشاهده کنید.

مراسم پیش روی اپل را، که در ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران در تاریخ ۱۸ شهریور برگزار می‌شود، می‌توانید از طریق کامپیوترهای تحت سیستم عامل OS X، آیفون، آیپد و آیپاد با iOS 7 به بعد مشاهده کنید. همچنین همانند گذشته امکان دنبال کردن مراسم با Apple TV نسل دوم و سوم هم امکان‌پذیر است. اما نکته هیجان‌انگیز این است که کاربران ویندوز ۱۰ هم می‌توانند با مرورگر جدید مایکروسافت، یعنی Edge، این مراسم را دنبال کنند.

اگرچه با دیگر نسخه‌های ویندوز یا سایر مرورگرهای اینترنتی چنین امکانی وجود ندارد، هرچه باشد، اکنون امکان دیدن مراسم به صورت ویدئویی و زنده تقریبا برای تمام کاربران اینترنتی فراهم شده است که خود خبری خوب برای طرفداران این برند است.

نکته دیگری که از این خبر می‌توان دریافت بهتر شدن روابط اپل با شرکت‌های رقیب است. فراموش نکنیم که احتمالا در مراسم ۱۸ شهریور، اپل رسما از اپلیکیشن Apple Music برای پلتفرم اندروید هم پرده‌برداری می‌کند. درواقع این اپلیکیشن اولین اپلیکیشنی است که اپل برای پلتفرم اندروید عرضه می‌کند. شاید بتوان گفت اپل بالاخره با شرکت‌های رقیبش تعامل بیشتری برقرار خواهد کرد و عجیب نیست در آینده اقدامات مشابهی از این غول ساکن کوپرتینو ببینیم.

یکی دیگر از اقداماتی که اپل در یک سال اخیر در همین راستا انجام داده همکاری با شرکت IBM است. اپل و IBM در زمان حیات استیو جابز دشمنان خونی یکدیگر بودند، اما اکنون در کنار یکدیگر اپلیکیشن‌های مفیدی برای iOS تولید می‌کنند که خود دلیل دیگری برای تغییر سیاست اپل در رابطه با رقبای خودش است. 

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ آیا شما هم در زمینه روابط بهتر اپل با رقبا با ما هم‌عقیده‌اید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

اميررضا

۱۳۹۴/۶/۹
به نظر من اپل همچنان يك غول تكنولوژي هست ولي در بعضي مسائل سنت شكني كرده كه كاش نميكود ولي باز هم مثل قبل اپل پيشتاز

اميررضا

۱۳۹۴/۶/۹
Apple.com

alireza

۱۳۹۴/۶/۷
سلام چجوری باید آنلاین ببینیم.به کدوم سایت باید بریم.

alireza

۱۳۹۴/۶/۷
سلام چجوری باید آنلاین ببینیم.به کدوم سایت باید بریم.

کسری

۱۳۹۴/۶/۷
از طریق آیپاد تاج چگونه میتوان مراسم را دید