خانهاخبار
ساعت هوشمند جدید سامسونگ در دو مدل عرضه می‌شود

ساعت هوشمند جدید سامسونگ در دو مدل عرضه می‌شود

سامسونگ تاکنون چند عکس و حتی یک فیلم از ساعت هوشمند جدیدش منتشر کرده، اما اطلاعات خاص دیگری از آن لو نداده و توضیحات راجع به ساعت را به نمایشگاه IFA موکول کرده است. البته برای فهمیدن اطلاعات این ساعت لازم نیست تا IFA صبر کنید، چراکه مشخصات و ویژگی‌های آن به‌واسطه سازمان FCC منتشر شده است.
۱۳۹۴/۶/۷

۲۲ مردادماه، درست پس از معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس۶ اج پلاس، شرکت سامسونگ ویدئویی از Gear S2، ساعت هوشمند جدید این شرکت، پخش کرد. به‌جز این ویدئو و برخی عکس‌های تبلیغاتی از این ساعت، اطلاعات دیگری از این ساعت دایره‌ای جذاب منتشر نشد. البته دلیلش نیز واضح است، چراکه سامسونگ هنوز این ساعت را رسما معرفی نکرده و معرفی‌اش به نمایشگاه IFA موکول شده.

 

image

 

اما اخیرا شرکت سامسونگ برای دریافت گواهی FCC ساعت هوشمند خود اقدام کرده است و به‌واسطه این اقدام مطلع شدیم دو مدل ساعت هوشمند Gear S2 عرضه خواهد شد. مدل اول، که با اسم کد SM-R720 عرضه می‌شود، همان Gear S2 معمولی است، اما یک مدل دیگر با اسم کد SM-R732 هم وجود دارد که Gear S2 Classic نام گرفته. همچنین از طریق سازمان FCC مشخص شده که هردو این ساعت‌ها Wi-Fi و بلوتوث دارند، اما هیچ‌کدام از سیم‌کارت پشتیبانی نمی‌کند؛ یعنی، برخلاف Gear S، نمی‌توان با قرار دادن سیم‌کارت درون ساعت از اینترنت سیم‌کارت استفاده کرد.

متاسفانه دقیقا نمی‌دانیم مدل کلاسیک چرا چنین نامی گرفته است، اما حدس می‌زنیم در ساخت این مدل از متریال باکیفیت‌تری استفاده شده باشد. از همین رو احتمال دارد قیمت این مدل Gear S2 نیز بیشتر از نسخه معمولی باشد. حتی ممکن است در ساختش از طلا استفاده شده باشد که طبعا قیمتش را به‌مراتب افزایش می‌دهد.

در کنار این اطلاعات، مشخصات سخت‌افزاری این ساعت هوشمند نیز مشخص شده است. این ساعت‌ها از نمایشگر ۱.۵۶ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل استفاده می‌کنند. زیر نمایشگر ساعت نیز پردازنده Exynos 3472 ساخت سامسونگ قرار دارد. حافظه رم این گجت از دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار بیشتر است و سامسونگ حافظه رم ۷۶۸ مگابایتی برای این ساعت در نظر گرفته. حافظه داخلی دستگاه نیز ۴ گیگابایتی خواهد بود و این مجموعه سخت‌افزاری، که چندین سنسور مختلف از جمله سنسور ضربان قلب نیز در آن وجود دارد، از باتری ۳۵۰ میلی‌آمپری نیرو می‌گیرد.

نظر شما درباره این ساعت چیست؟ آیا Gear S2 ممکن است سهم ۳.۳ درصدی سامسونگ از محصولات پوشیدنی را بهبود ببخشد یا خیر؟

منبع: TechnoBuffalo

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Sepehr

۱۳۹۴/۹/۱۴
اپل کیلو چنده هی اپل اپل میکنی حداقل امکاناتش بیشتره قیمتش هم کمتره مگه پول مفت داریم بدیم برا اپل

Arian

۱۳۹۴/۶/۷
یعنی قیمتش چنده بهs6 edgeکانکت میشه منتظرم سریع بیاد تو بازار بخرم

مهمان

۱۳۹۴/۶/۷
دور گوشياش كه مثل اپله سنسور اثرانگشتش كه مث اپله، اينم توى دو سايز عرضه ميشه، من موندم چرا اسم شركتشو نذاشته اپل فيكـ Apple Fake