خانهاخبار
سوالات خود را در مورد لوازم جانبی موسیقی از جی‌اس‌ام بپرسید

سوالات خود را در مورد لوازم جانبی موسیقی از جی‌اس‌ام بپرسید

شما کاربران ممکن است هنگام خرید یک محصول یا لوازم آن با سوالات مختلفی روبه‌رو شوید یا هنگام کار با گوشی‌تان به مشکلی بربخورید که راه‌حلش را ندانید. «از جی‌اس‌ام بپرسید» سرویسی است که به تمام سوالات شما در مورد محصولات هر سیستم عامل و برندی پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۴/۶/۸

ما در جی‌اس‌ام همواره سعی کرده‌ایم خوانندگان خود را در انتخاب و خرید گوشی مناسب راهنمایی کنیم و پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات فنی شما باشیم. از این رو چند هفته‌ای است که سرویس جدیدی به نام «از جی‌اس‌ام بپرسید» در شبکه‌های اجتماعی و با همکاری کارشناسان ما راه‌اندازی شده که هر هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد محصولات برند یا سیستم عامل خاصی است.

image

در هفته‌های گذشته به سوالات طرح‌شده در خصوص محصولات شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، سونی، هوآوی، ایسوس، اپل، ویندوز فون، بلک بری و سیستم عامل اندروید و iOS پاسخ دادیم. اگر به‌تازگی با این سرویس آشنا شده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید به لینک هر یک از برندها یا سیستم عامل‌های موردنظرتان بروید و پرسش خود را آنجا طرح کنید تا کارشناسان همان برند یا سیستم عامل به سوالات شما پاسخ بدهند.

اما حالا نوبتی هم که باشد، نوبت به لوازم جانبی موسیقی رسیده است. تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارید به صفحه فیس‌بوک جی‌اس‌ام بروید و سوالات خودتان را درباره لوازم جانبی موسیقی از قبیل هدفون و هدست و... از کارشناسان ما بپرسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

داوود

۱۳۹۷/۱/۲۶
با عرض سلام، ميخواستم يه هدفون over ear بخرم كه داخل منزل استفاده كنم(خانگيً) براي listening زبان و فيلم ديدن و البته شنيدن اهنگ با كيفيت خوب و بيس با كيفيت ، به نظر شما تا رنج قيمتي ٣٠٠-٤٠٠ تومان چي پيشنهاد ميكنيد ؟ و همچنين بين هدفون aukey ep-b52 و هدفونaudio tecnica m30x و بعضي از هدفونهاي سنهايزر سري hd ميتونه گزينه مناسبي برام باشه ؟

Ali alone

۱۳۹۵/۴/۲۴
بهترين هنزفري براي ايفون چينه ممنون مي شم جواب بديد......

متین

۱۳۹۴/۹/۵
بهترین هدفون زیر 100هزار تومان چی پیشنهاد می کنید؟

Reza

۱۳۹۴/۸/۶
در رده قيمت بالا beats studio فوق العادست و من خودم از اون استفاده ميكنم انگار ساب تو گوشت

امیر

۱۳۹۴/۶/۲۷
به نام خدا
سلام آیا هندزفری بلوتوث برای بدن ضرر دارد یا خیر ؟ و من گوشی HUAWEI P7 دارم و برای گوشی فوق چه مدل هندزفری بلوتوث بخرم ؟