خانهاخبار
گوشی‌های ویندوز فونی با حافظه داخلی 4 گیگابایت ویندوز 10 را از دست می‌دهند!

گوشی‌های ویندوز فونی با حافظه داخلی 4 گیگابایت ویندوز 10 را از دست می‌دهند!

اگرچه هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست، به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد ندارد گوشی‌هایی را که 4 گیگابایت حافظه داخلی دارند به ویندوز 10 موبایل آپدیت کند.
۱۳۹۴/۶/۵

اگر شما هم جزو کسانی هستید که صاحب گوشی ویندوز فونی با حافظه داخلی کمتر از 8 گیگابایت هستید، خبر بدی برایتان داریم! به نظر می‌رسد گوشی‌های ویندوز فونی با حافظه داخلی 4 گیگابایت نمی‌توانند به ویندوز 10 آپدیت شوند. این خبر را به‌تازگی نسخه آلمانی سایت ویندوز 10 موبایل اعلام کرده و گفته است که تنها گوشی‌هایی که حافظه داخلی حداقل 8 گیگابایت دارند می‌توانند به ویندوز 10 موبایل آپدیت شوند.

البته این خبر خیلی هم غافلگیرکننده نیست، چون هم‌اکنون هم گوشی‌هایی که تنها 4 گیگابایت حافظه داخلی دارند از برنامه ویندوز اینسایدر حذف شده‌اند و نمی‌توانند پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل را داشته باشند. حالا به نظر می‌رسد این گوشی‌ها نمی‌توانند نسخه رسمی ویندوز 10 را نیز دریافت کنند. مایکروسافت هنوز به‌طور رسمی در این مورد صحبت نکرده است، اما بعید به نظر می‌رسد نسخه جدید ویندوز 10 موبایل برای گوشی‌های 4 گیگابایتی نیز عرضه شود.

image

 

از طرف دیگر تنها تعداد محدودی از گوشی‌های ویندوز موبایلی 4 گیگابایت حافظه داخلی دارند. این گوشی‌ها لومیا 530، Alcatel One Touch Pixi 3 ،HTC One 8S ،Blu Win JR ،Karbonn Titanium Wind W4 هستند که تعداد کمی از گوشی‌های ویندوز فونی به شمار می‌روند و احتمالا مایکروسافت دیگر قصد ندارد آنها را به ویندوز 10 ارتقا دهد.

آیا شما هم صاحب یکی از این گوشی‌های 4 گیگابایتی هستید و هنوز منتظرید تا ویندوز 10 موبایل به گوشی‌تان برسد؟ منتظر شنیدن نظر شما هستیم.


منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ALIREZA

۱۳۹۴/۶/۶
این خبر دروغه

lumia 530

۱۳۹۴/۶/۵
خانوم فانی از چیزی که خبر ندارید حرف نزنید!! لومیا ۵۳۰ من پای ثابت همه بیلد ها بوده و برید تو سایتای وینفونی تا ببینید که گفته شد این خبر کذب و همه ی گوشی های دارای آپدیت دنیم قادر به دریافت ویندوز ۱۰ موبایل خواهند بود.
سایت های اپل پرست و اندرویید دوستی مثل شما بایدم نیمه خالی لیوان خبرهای ویندوز فون رو نشون بدند...

aLI

۱۳۹۴/۶/۵
ای بابا این شایعه مال سه روز پیش بود که همون موقع رد شد...شما دیگه چرا اینو میزارید
طبق گفته ی همون روز مایکروسافت تمام گوشی هایی که دنیم رو گرفتن به وین 10 آپدیت میشن
تصحیح کن جی اس ام