خانهاخبار
گلکسی نوت 5 و اس6 اج پلاس به بازار ایران رسیدند

گلکسی نوت 5 و اس6 اج پلاس به بازار ایران رسیدند

جدیدترین فبلت‌های پرچمدار سامسونگ اکنون به صورت غیر رسمی به بازار ایران رسیده‌اند. انتظار می‌رود در هفته آینده مراسم رسمی معرفی این گوشی‌ها را در تهران شاهد باشیم.
۱۳۹۴/۶/۴

خبر می‌رسد فبلت‌های جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 5 و اس6 اج پلاس به بازار ایران بسیار نزدیک شده‌اند. هم‌اکنون به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی این گوشی‌ها در بازار با قیمتی غیرواقعی یافت می‌شوند اما پیش‌بینی می‌شود در هفته پیش‌رو شاهد معرفی رسمی این گوشی در ایران باشیم.

خوشبختانه جی‌اس‌ام به این گوشی‌ها دسترسی پیدا کرده و به زودی بررسی تخصصی هر دو فبلت جدید سامسونگ در وب‌سایت جی‌اس‌ام منتشر خواهد شد.

نوت 5 و اس6 اج پلاس فبلت‌های جدید سامسونگ که کمتر از 1 ماه پیش طی مراسمی در شهر نیویورک آمریکا معرفی شدند هم‌اکنون در برخی از بازارها از جمله بازار آمریکا به صورت رسمی به فروش می‌رسند. در مورد قیمت این گوشی‌ها با گارانتی رسمی در ایران هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما بطور قطع هفته آینده قیمت این گوشی‌ها نیز اعلام خواهد شد.


image
  
image

image
  
image

image


image


image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

بابک

۱۳۹۴/۶/۸
سلام.نه دوست عزیز همون مشکلو داره.هم edge plus و هم note 5.من 100 تا ویدیو و نقدو بررسی دیدم تو یوتیوب.حل نشده.تو نوت 5 و ادج پلاس از 4 گیگ بیشتز از 2.9 گیگش باز اشغاله وحدود 20 % در دسترسه.منم مثل شما میخوام edge بخرم .بیخیال رم شو من دیدم تو یوتیوب بیشتر از 18 گیم اچدی زدن اخ نمیگه.اگه بیشتر از 3 گیم اچدی رو همزمان باز کنی اونموقع یکی از گیما از اول شروع میشه.منظورم اینه که اصلا مشکل بزرگی نیست برو بگیرش

پارسا

۱۳۹۴/۶/۷
کاربر گرامی تعداد پیکسل بیشتر بی معناست.من به زور 577 رو از 515 تشخیص می دهم.بیشتر به معنی بهتر نیست و می توان کار های دیگری کرد.مثل استفاده از oled به جای lcd. این کار کنتراست رنگ رو بالا برده و تجربه بهتری رو القا می کند.همچنین امکان افزودن حالت ultra power saving را به گوشی های سونی می بخشد تا با خاموش کردن پیکسل بر ای نمایش رنگ سیاه در باتری نیز صرفه جویی شود.این کار مفید تر از 800 پیکسل بر اینچ است و همچنین راحت تر.

کاربر

۱۳۹۴/۶/۶
مهندس پارسا Z5 Premium دستگاهی ۵.۵ اینچی با رزولوشن 4K است.یعنی ۸۰۱ پیکسل بر اینچ خواهد بود که در نوع خود فوق‌العاده است .

ایمان

۱۳۹۴/۶/۶
راست میگه z5 p با صفحه نمایش 4k میاد
4k میدونید تو گوشی چه تاثیری داره؟؟؟خیلی کیفیتش بالاست

farfar1993

۱۳۹۴/۶/۵
2500