خانهاخبار
اولین عکس از پرچمدار جدید HTC لو رفت

اولین عکس از پرچمدار جدید HTC لو رفت

چندی است که خبرهایی درباره پرچمدار جدید اچ تی سی می‌شنویم. از آنجا که One M9 نتوانست، آن‌طور که باید، برای اچ تی سی سودآور باشد، این غول تایوانی به دنبال راه چاره است و قصد دارد با عرضه پرچمدار جدیدش خاطرات بد One M9 را فراموش کند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا اولین عکسی را ببینیم که از HTC A9، پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی، لو رفته است.
۱۳۹۴/۶/۴

HTC Aero: تقریبا دو ماه است که در اخبار و شایعات موبایل‌ها مدام اسم این گوشی را می‌بینیم؛ یعنی تاکنون فقط خبرهای مربوط به این محصول را خوانده‌ایم، ولی عکسی از این دستگاه ندیده‌ایم.

اکنون اما به‌لطف لودهندگان چینی، می‌توانیم اولین نگاه را به این تلفن هوشمند تمام‌فلزی بیندازیم. عکسی که در زیر می‌بینید پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی است؛ یعنی محصولی که قرار است اوضاع نابسامان این غول تایوانی را بهبود ببخشد.

 

image

 

همان‌طور که شما هم حتما متوجه شده‌اید، پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی بسیار شبیه آیفون ۶ است! شاید بتوانیم بگوییم تنها کاری که اچ‌تی‌سی انجام داده این بوده که دوربین را در مرکز قسمت بالایی بگذارد تا اپل نتواند شکایت کند و از موفقیت این محصول جلوگیری کند؛ البته امیدواریم این‌طور باشد! شاید اگر لوگوی اپل و اچ‌تی‌سی در پشت این دو گوشی نبود، در نگاه اول بسیار سخت می‌شد تفاوت آنها را احساس کرد؛ حداقل در بخش پشتی دستگاه.

در بخش جلویی اما اوضاع کمی متفاوت است و لوگوی اچ‌تی‌سی را هم در قسمت زیرین نمایشگر می‌بینیم. متاسفانه هنوز جزئیات طراحی این محصول در بخش جلویی چندان مشخص نیست و به‌سختی می‌توان دوربین سلفی را در بالا و سمت راست قسمت جلویی دید. همچنین، این‌طور که نور از کناره‌های پنل جلویی بازتاب کرده است، احتمالا شیشه جلویی این گوشی در لبه‌هایش کمی خمیدگی در حدواندازه آیفون ۶ دارد.

HTC Aero، که انتظار می‌رود با نام HTC A9 معرفی شود، از مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی هم بهره می‌برد. برای مثال، می‌توانیم به نمایشگر QHD در قسمت جلویی دستگاه اشاره کنیم که با شیشه Gorilla Glass 4 محافظت می‌شود. این شیشه نیز احتمالا، با توجه به خمیدگی‌ای که ذکر کردیم، از نوع 2.5D است. دوربین اصلی دستگاه نیز با گشادگی دریچه دیافراگم f/1.9 عرضه خواهد شد که از این نظر شبیه گلکسی اس۶ است.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

Ali

۱۳۹۴/۶/۹
,One هم این طرح بود

معين

۱۳۹۴/۶/۸
والا تا يادمون مياد اين نوع طراحي و اچ تي سي معرفي كرد! با ام٧ و ام٨
كپي هم باشه اپل از وان ام ٨ زده !

امیرحسین

۱۳۹۴/۶/۷
جی اس ام همیشه نشون میدی که طرفدار اپل هستی و حقایق رو نمیبینی ! اون زمان که ایفون 6 اومد چرا نگفتی که از روی اچ تی سی وان ایده گرفته ؟ همه دنیا گفتن جز شما ! اونوقت الان میگی اچ تی سی کپی کرده !! این نوع طراحی مال اچ تی سی بود ! بی طرف باش ! کار یک رسانه این باید باشه! باید بی طرف باشه و اطلاعات غلط منتشر نکنه ! موفق باشید

علی

۱۳۹۴/۶/۷
زود قضاوت نکنید
این طرح اول برای خود htc بوده و روی htc one m7 پیاده شده بود که اپل ازش دزدی کرد.
اخه اصن با عقل جور در نمیاد که htc ای که به طراحی و زیبایی و ابتکار معروفه، بیاد از برند دیگه ای تقلید کنه

پارسا

۱۳۹۴/۶/۷
ربطی به کپی کردن نداره.در مقابل ام 8 این گوشی و ام 9 خیلی بد قیافه اند.ام8 خیلی زیبا تر بود.