خانهاخبار
جدیدترین اطلاعات از مشخصات فنی نکسوس 5 (2015) لو رفت

جدیدترین اطلاعات از مشخصات فنی نکسوس 5 (2015) لو رفت

روزبه‌روز به معرفی رسمی نسل بعدی نکسوس 5 نزدیک می‌شویم و همزمان بازار شایعات داغ و داغ‌تر می‌شود. وب‌سایت چینی Weibo اطلاعات نسبتا کاملی از مشخصات فنی نکسوس 5 (2015) لو داده که نشان می‌دهد این محصول یک تلفن هوشمند قدرتمند و تحسین برانگیز است.
۱۳۹۴/۶/۴

با گذشت هر روز، یک گام به معرفی نسل بعدی نکسوس ۵ نزدیک‌تر می‌شویم؛ دستگاهی که تصور می‌شود ال‌جی معرفی خواهد کرد. بازار شایعات این محصول مدت‌هاست که داغ است و مدتی قبل هم تصویری از نمونه ساخته‌شده آن منتشر شد که اطلاعات نسبتا خوبی از این دستگاه به ما داد.

در جدیدترین شایعه‌ای که وب‌سایت چینی Weibo منتشر کرده، ما شاهد اطلاعات نسبتا کاملی از مشخصات فنی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) هستیم. این محصول از نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ مگاپیکسلی برخوردار است. این رقم به‌معنای تراکم پیکسلی ۵۶۵ پیکسل در هر اینچ است که رقم جالب توجهی محسوب می‌شود. زیر بدنه این دستگاه نیز پردازنده ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸ SoC، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۴۱۸ و ۳ گیگابایت رم از نوع LPDDR3 قرار دارد.

 

image

 

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی از سنسور IMX 278 ساخت شرکت سونی بهره می‌برد که از لرزش‌گیر اپتیکال OIS برخوردار است. به‌گفته منبع منتشرکننده این اطلاعات، دوربین اصلی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) بسیار بهتر از نکسوس ساخت هوآوی عمل خواهد کرد. 

در این خبر هیچ اطلاعاتی در رابطه با دوربین دوم این محصول درج نشده، اما چندی پیش به اطلاع شما رساندیم که یکی از کارمندان گوگل با انتشار یک عکس سلفی از خود، که گفته می‌شود با  نکسوس ۵ (۲۰۱۵) گرفته شده، اطلاعات جالبی در رابطه با دوربین دوم این دستگاه به ما داده است. با توجه به اطلاعات Exif مربوط به این عکس می‌توان مطمئن بود که دوربین دوم نکسوس ۵ جدید ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است.

تنها زمان و اندکی صبر مشخص می‌کند چه مقدار از این اطلاعات و شایعات به حقیقت می‌پیوندد. فعلا زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر این که این دو محصول، یعنی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) ساخت ال‌جی و نکسوس هوآوی، در نیمه دوم اکتبر سال جاری معرفی می‌شوند.

شما پس از معرفی رسمی این دو محصول کدام‌یک را انتخاب می‌کنید: نکسوس ۵ (۲۰۱۵) محصول ال‌جی یا نکسوس ساخت هوآوی؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

milad

۱۳۹۴/۶/۴
خب صد البته الجی