خانهاخبار
مشاور خرید: بهترین گوشی های زیر 1400000 تومان (شهریور 94)

مشاور خرید: بهترین گوشی های زیر 1400000 تومان (شهریور 94)

تجربه نشان داده است اکثر افرادی که قصد دارند گوشی بخرند ترجیح می‌دهند کمی صبر کنند تا پرچمداران برندها کمی با کاهش قیمت مواجه شوند و پس از مدتی که از عرضه آنها گذشت، با قیمت مناسب این گوشی‌ها را خریداری کنند. حتما می‌دانید پرچمدار به گوشی‌هایی نسبت داده می‌شود که کمپانی در تولید آنها تمام تجربه و تلاش خود را به کار می‌گیرد و معمولا تا یک سال از آن گوشی به عنوان بهترین و کامل‌ترین نمونه محصولات کمپانی یاد می‌شود.
۱۳۹۴/۶/۴

گوشی هایی که در این مطلب معرفی می‌شوند به‌نوعی با مطالب گذشته که با عنوان مشاور خرید و درمحدوده مشخصی از قیمت نوشته شده بود در ارتباط است؛ با این تفاوت که این گوشی‌ها در چند ماه گذشته جزو قدرتمندترین گوشی‌های بازار بوده‌اند و تنها دلیل کاهش قیمت آنها گذر زمان و معرفی پرچم‌داران جدید است. اما آیا این گوشی‌ها واقعا ارزش خرید دارند؟ آیا پس از گذشت یک سال و با آمدن محصولاتی جدیدتر با قابلیت‌های پیشرفته‌تر باز هم ارزش دارد هزینه‌ای نسبتا زیاد برای آنها پرداخت؟ در این نوشته می‌خواهیم سراغ گوشی‌هایی برویم که زمانی پرچم‌دار به شمار می‌رفتند و با بررسی ویژگی‌های آنها به شما در خریدشان کمک کنیم.


Samsung Galaxy S5

این کهکشانی بدنه‌ای مقاوم در برابر آب و گردوغبار دارد. برای گلکسی S5 پردازنده 8 هسته‌ای‌ در نظر گرفته شده است. 4 هسته از این پردازنده فرکانس 1.3 گیگاهرتزی دارند و 4 هسته دیگر فرکانس 1.9 گیگاهرتزی. دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی گلکسی S5 می‌تواند ویدئو‌هایی با رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. سامسونگ در S5 آرشیو کاملی از حسگر‌ها را به رخ رقیبان کشیده است. از این حسگر‌ها می‌توان ژیروسکوپ، قطب‌نما، شتاب‌سنج، مجاورت، روشنایی، فشارسنج، شمارنده ضربان قلب و حسگر اثر انگشت را نام برد. قیمت این گوشی در بازار 1250000 تا 1350000 تومان است.

مشخصات کامل Samsung Galaxy S5 را مشاهده کنید.

image

 

 

HTC One M8

گوشی M8 در واقع یک به‌روزرسانی کامل نسبت به نسل قبلی خود یعنی M7 به حساب می‌آید، طوری که در اولین نگاه به این گوشی متوجه این موضوع خواهید شد. این گوشی تایوانی از کیفیت ساخت مرغوبی برخوردار است و بدنه تمام‌آلومینیومی دارد. در پنل پشتی M8 دو دوربین قرار دارد و در سمت چپ دوربین اصلی یک فلاش LED دوتایی نیز به چشم می‌خورد. دوربین به‌کاررفته حسگر 4 اولتراپیکسلی دارد. دوربین جلویی استفاده‌شده در M8 یکی از مزیت‌های این گوشی شده، زیرا این دوربین به حسگر 5 مگاپیکسلی مجهز است. دو خط کشیده‌شده در لبه‌ بالایی و لبه‌ پایینی پنل پشتی به آنتن‌های این گوشی اختصاص یافته است. در نهایت لوگوی hTC به زیبایی هرچه تمام‌تر در مرکز قاب پشتی می‌درخشد. در حال حاضر این گوشی با قیمت 1400000 تا 1460000 تومان در بازار عرضه می‌شود.

مشخصات کامل HTC One M8 را مشاهده کنید.

image

 

Sony Xperia Z2

این گوشی، که ساخته ژاپنی‌هاست، با مقاومت در مقابل آب و گردوغبار، صفحه نمایش Full HD، دوربین 20 مگاپیکسلی، پردازنده قدرتمند 2.3 گیگاهرتزی چهارهسته‌ای و طراحی زیبا، محصولی قدرتمند از سری Z سونی است. بی‌شک این گوشی در رقابت با هم‌رده‌های خود راه دشواری دارد، اما با وجود این نمی‌توان انکار کرد که کیفیت و طراحی به‌کاررفته در ساخت این گوشی آن را در لیست بهترین‌ها قرار می‌دهد. این گوشی با قیمت 1110000 تا 1150000 تومان در بازار عرضه می‌شود.

مشخصات کامل Sony Xperia Z2 را مشاهده کنید.

image

 

LG G3

پردازنده اسنپدراگون 801، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده گرافیکی آدرنو 330، سخت‌افزاری قدرتمند برای G3 رقم زده‌اند. این دستگاه از شبکه‌ 4G پشتیبانی می‌کند. بدنه G3 از جنس پلاستیک ساخته شده است و کلیدهای روشن/خاموش و کنترل صدای آن به‌طرز ماهرانه‌ای روی قاب پشتی قرار گرفته‌اند. از دیگر مشخصه‌های این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی اشاره کرد. دوربین اصلی G3 به سنسوری با رزولوشن 13 مگاپیکسل مجهز است. این گوشی بدون شک از برترین‌ پرچم‌داران به شمار می‌رفت و با استقبال خوبی نیز مواجه شد. قیمت فعلی در بازار تهران برای مدل 16 گیگابایتی 1220000 و برای مدل 32 گیگابایتی با 3 گیگابایت حافظه رم 1340000 تا 1360000 تومان است.

مشخصات کامل LG G3 را مشاهده کنید.

image

 

Huawei P8 Dual SIM

هوآوی پی8 گوشی‌ای با بدنه فلزی است و صفحه نمایش 5.2 اینچی دارد. P8 از پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای با فرکانس 2 و 1.5 گیگاهرتز برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کند. همچنین رم به‌کاررفته در این گوشی 3 گیگابایت است و با حافظه داخلی 16 گیگابایت عرضه می‌شود. هوآوی برای پردازش اطلاعات دوربین از پردازنده مستقل بهره می‌برد؛ پردازنده‌ای که می‌تواند کیفیت دوربین‌های DSLR را به موبایل بیاورد. باتری این گوشی 2600 میلی‌آمپرساعتی است. رقم 1300000 تا 1350000 تومان قیمتی است که در بازار باید برای خرید این گوشی بپردازید.

مشخصات کامل Huawei P8 Dual SIM را مشاهده کنید.

image

 

Nokia Lumia 930

یکی از آخرین گوشی‌های لومیا که با برند نوکیا عرضه شد Lumia 930 بود که به‌‌نوعی پرچم‌دار سری لومیا هم به حساب می‌آید. صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 و Full HD و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر هر اینچ از دیگر امکانات این گوشی است. برای Lumia 930 پردازنده اسنپدراگون 800 همراه با 2 گیگابایت رم و همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. این گوشی تک‌سیم‌کارت است و از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این دستگاه 20 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن می‌تواند تصاویری با رزولوشن 1.2 مگاپیکسل ثبت کند. این محصول لومیا به باتری 2420 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. قیمت این گوشی در بازار 1250000 تا 1300000 تومان است.

مشخصات کامل Nokia Lumia 930 را مشاهده کنید.

image

 


BlackBerry Classic

صفحه نمایش 3.5 اینچی به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم در کنار پردازنده دوهسته‌ای با توان پردازش 1.5 گیگاهرتز از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی است. همچنین این دستگاه از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت بدنه خود بهره می‌برد. اما آنچه این گوشی را از هم‌رده‌هایش متمایز می‌کند طراحی و ساخت آن است؛ درواقع صفحه نمایش لمسی در کنار صفحه کلید QWERTY زیبایی خاصی به این گوشی هوشمند بخشیده است. قیمت این دستگاه در بازار فعلی 1250000 تومان است.

مشخصات کامل BlackBerry Classic را مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

ا

۱۳۹۴/۶/۷
n. r عزیز چن سالته؟؟ ظاهرا هم متعصبی چون متن نظرمو بخونی میفهمی بدون هیچ تعصبی نوشتم
ضمنا من فقط گوشیها رو مقایسه کردم انتخاب خاصی نکردم ام8 بلندگوهاش از همه بهتره اینو یادم رفت بگم ولی بلندگو زیاد دلچسب نیست برای موسیقی گوش کردن هندزفری بیشتر به کار میاد که هندفری جی 3 خیلی خوبه((n. r اسمه هندزفریش quad beat2 هست خواهشا قبل یقه پاره کردن تستش کن))

n.r

۱۳۹۴/۶/۷
داداش شمالطف کن نظراتتوواسه بچهای زیر 7سال بگو.چون از لحن حرف زدنت معلومه ک از اون دسته از آدمایی هستی ک هرچیزی داشته باشن حتی بدترینش میگن مال من ازهمه بهتره

ا

۱۳۹۴/۶/۶
یوزر yh متن نظرمو درست نخوندی من خودم جی3 که خریدم رامش20i بود که خیلی لگ و باگ داشت و از ام 8 خیلی کند تر عمل میکرد ولی رام 20p رو از xda گرفتم فلش زدمش عالی شد روونیش از ام8 هم بهتر شد تو متن نظرمم گفتم که رامش حتما باید درست حسابی باشه ضمنا بنجمارک رو هیج وقت ملاک قرار ندید چون بعضی از معیار های اندازه گیریش اصلا نمیتونه گوشی برتر مشخص کنه مثلا صفحه نمایش باکیفیت جی 3 یکی از عوامل کم گرفتن داخل آنتوتو بود دلیلشم یکم طولانیه توی بررسی تخصصی همین جی اس ام نوشته برید بخونید

yh

۱۳۹۴/۶/۵
داداش تو روونی و اجرا انتخاب اولت لومیا و دومت جی 3 هستش؟!!!!! اصلا میدونی جی3 از نظر روونی و سرعت جزو ضعیفترین پر چمدارای 2014 بود؟!!!! میدونی امتیاز بنچمارکش 34000 تا بود که حتی ضعیفتر از نوت 3 یه سال قبل عمل کرده بود؟!!! چطوری تو روونی و سرعت از m8 بیشتر دونستیش؟!!!! احتمالا اصلا m8 نداشتی یا کلا مال خودتو بهتر میدونی

محمد

۱۳۹۴/۶/۵
ایسوس همونطور که در همان اوایل ورود به تولید لپ تاپ تونست بازارش رو در دست بگیره در زمینه اسمارت فونها هم داره همونجوری عمل میکنه، من با پرچم دار برندهای مختلف کار کردم و داشتم اما ایسوس چیزایی داره که هیچکدوم ندارن.
یه تجربه عالی با قیمتی مناسب ، علت مناسب بودن قیمتش هم اینه که قطعات مهم قیمتی رو خودش تولید میکنه.
مثلا نمایشگرهای ایسوس که تو ایران کسی زیاد یاهاشون آشنایی نداره سالهاست با کنتراست فراتر از همه و بهترین دیزاین تو دنیا جزء بهترین ها هستن.
زنفون 2 تمامی سنسورهاش ساخت اینتل هست.
بهتون پیشنهاد میکنم بدون تعصب تست کنید.