خانهاخبار
سونی رسما تاریخ معرفی اکسپریا Z5 را تایید کرد

سونی رسما تاریخ معرفی اکسپریا Z5 را تایید کرد

در حالی که همه ما منتظر شنیدن خبرهای بیشتری از پرچمداران جدید سونی هستیم، این شرکت در اکانت توییتر خود رسما تاریخ معرفی این گوشی‌ها را اعلام کرد؛ گوشی‌هایی که به احتمال زیاد اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت نام دارند.
۱۳۹۴/۶/۳

در یک ماه گذشته شایعات مختلف اطلاعاتی در مورد اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 کامپکت به ما رسانده‌اند و گفته‌اند سونی قصد دارد از این گوشی‌های هوشمند جدید در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی کند. امروز اکانت توییتر سونی انگلیس با ارسال توییت رسما تایید کرد که این شرکت قرار است در کنفرانس خود در روز دوم سپتامبر (یازدهم شهریور) از یک گوشی جدید رونمایی کند و از طرفداران این برند خواست برای دیدن یک گوشی هوشمند با فوکوس عالی آماده باشند.

image

 


با توجه به تار بودن عکس تبلیغاتی منتشرشده، حدس دقیقی در مورد طراحی این پرچم‌دار جدید نمی‌توان زد، اما، همان‌طور که قبلا گفته‌ایم، احتمالا سری Z5 از همان زبان طراحی همیشگی گوشی‌های اکسپریا بهره خواهد برد. درحالی‌که تاکنون گوشی‌های سری اکسپریا Z از اندازه استاندارد 5 اینچی برخوردار بوده‌اند، به نظر می‌رسد این‌بار اکسپریا Z5 اندازه بزرگ‌تر و برابر با 5.5 اینچ خواهد داشت. البته علاقه‌مندان به گوشی‌های کوچک‌تر می‌توانند سراغ اکسپریا Z5 کامپکت با نمایشگر 4.7 اینچی بروند. از جمله مشخصات بارز سری جدید گوشی‌های Z5 ‌می‌توان به سنسورهای جدید دوربین‌ آنها و مجهز شدن به اسکنر اثر انگشت اشاره کرد که در لبه کناری دستگاه قرار می‌گیرد.
سونی عادت دارد پرچم‌داران جدیدش را هر سال در آستانه نمایشگاه IFA برلین آلمان معرفی کند. نمایشگاه IFA 2015 در تاریخ 4 تا 9 سپتامبر برگزار می‌شود. کمپانی سونی دو روز پیش از آغاز کار رسمی ایفا کنفرانسی برای معرفی گوشی‌های جدید و احتمالا محصولات جدید دیگر ترتیب داده است.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

misagh.afshar

۱۳۹۴/۶/۱۱
دوربین ا صلیش 23مگاپیکسله

حسن

۱۳۹۴/۶/۱۰
آقا مجید رزولیشنو شوخی کردی یا راس راسی 4k

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۶/۴
رقابتی در کار نیست سونی برنده هست و سامسونگ سعی میکنه با هر جور کلک و حیله کثیف اپل رو بد جلوه بده تا به زور اشغالاش و بندازه به مردم. اپل هم هی بهانه میده دستشون تا اینا هم بیشتر استفاده کنن.

hero

۱۳۹۴/۶/۴
به احتمال زیاد وقتی این گوشی و iphone 6s وارد بازار بشه رقابت بین z5 وs6edgeplus و iphone 6s خواهد بود.

yh

۱۳۹۴/۶/۳
این خسته نشد اینقدر پرچمدار میده بیرون؟!!!! باور کنید این داره تند تند پرچمدار میده تا خودشو برسونه به سایر برندا و نگن این بعد همه شروع کرده:))))) تو دو سال از z2 رسیده به z5 :)))))) احتمالا بعد z6 دیگه سالی یه پرچمدار بده بیرون که با آیفون و اون سامی که تو عدد 6 هستند یکسان بشه :دی.... یا اینجوری میخواد جلو بره برسه به اچ تی سی و بعد اینکه اونو جلو زد سالی یدونه بده:)))))