خانهاخبار
احتمال معرفی HTC Aero با نام HTC A9 و پردازنده مدیاتک

احتمال معرفی HTC Aero با نام HTC A9 و پردازنده مدیاتک

در چند هفته گذشته خبرهایی از HTC به گوش می‌رسد مبنی بر این که تایوانی‌ها قصد دارند یک تلفن هوشمند قدرتمند با نام HTC Aero معرفی کنند. این محصول به احتمال بسیار زیاد با نام اصلی HTC A9 معرفی می‌شود و از پردازنده ۱۰ هسته‌ای مدیاتک با نام Helio X20 بهره می‌برد.
۱۳۹۴/۶/۳

در چند هفته گذشته خبرهایی از HTC به گوش می‌رسد مبنی بر این که تایوانی‌ها قصد دارند یک تلفن هوشمند قدرتمند با نام HTC Aero معرفی کنند. بارها در شایعات مختلف به این نکته اشاره شده که Aero از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برد.

اما هفته گذشته شایعه‌ای منتشر شد که می‌گفت در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی محصولی با نام HTC O2 از این کمپانی با نمایشگر ۶ اینچ و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ SoC معرفی خواهد شد.

با وجود اینکه تصور می‌شد Aero شایعه‌ای بیش نباشد، روز دوشنبه، ۲۶ مرداد ماه گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد این محصول همچنان در دستور کار HTC قرار دارد و با نام A9 رونمایی می‌شود. نکته جالب توجه این تلفن هوشمند استفاده از چیپ جدید ۱۰ هسته‌ای مدیاتک با نام Helio X20 است.

 

image

 

در این گزارش ذکر شده که HTC A9 با قیمتی حدود ۴۷۰ تا ۶۲۶ دلار و در دو رنگ طلایی و خاکستری تیره عرضه می‌شود. همچنین بدنه این محصول، مانند سری One، تمام‌فلزی خواهد بود.

فقط زمان و صبر برای اعلام رسمی HTC مشخص می‌کند که چه مقدار از این گزارشات و شایعات به حقیقت می‌پیوندد. خوشبختانه تایوانی‌ها پس از عرضه HTC One M9، برای جلوگیری از افت قیمت سهام، با سرعت بیشتری نسبت به قبل به شایعات واکنش نشان می‌دهند.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

yashar htc

۱۳۹۴/۶/۱۰
کی گفته اچ تی سی داره ورشکسته میشه؟!!!!! به هیچ و جه همچین چیزی صحت نداره و دوروغ و کذب محضه... حتی خود کمپانی اچ تی سی داره سهامههایی که بیرون داده میخره ... فراخوان داده که هر کی نمیخواد بیاد سهامشو بفروشه(هر کمپانی جرات اینکاررو نداره و به خاطر پشتوانه مناسب و اطمینانی هست که این کمپانی داره)... شما گوشیهای این کمپانی رو به هیچ وجه با گوشهای متوسطی چون سامسونگ ال جی هواویی مقایسه نکن ... کیفیت ساختشون فوق العاده بالاست و تمامی انتظاراتتو بر آورده میکنه ... تا به حال گوشی آندرویدی به کیفیت گوشی های سری m اچ تی سی ساخته نشده(به عنوان کسی که هر نوع برندی رو امتحان کردم میگم) حتی نکسوس موتورولا هم به کیفیت گوشیهای سری m اچ تی سی نیست...

Pooyan

۱۳۹۴/۶/۳
به نظر من نباید الان htc گرفت اگه بخوای بخری به نظر من یه سال صبر کن تا وضعیت htc معلوم شه....من جای شما بودم میرفتم به سمت گوشی های الجی...واقعا فوق العاده هستن...

htc?

۱۳۹۴/۶/۳
از دوستان می خواهم خواهشا هر کس اطلاعاتی داره راهنمایی کنه بالاخره ما htc بخریم یا نه ؟ شما که می گید این شرکت رو به ور شکستگی هست و احتمال داره اسمش از فهرست سازندگان موبایل حذف بشه ! من تا به حال با این برند کار نکردم می خواستم بخرم برا تنوع و مقایسه که این خبر ها رو شنیدم ممنون از راهنمایی تون .