خانهمقاله‌ها
چگونه فایل APK را دانلود و روی گوشی خود نصب کنیم؟

چگونه فایل APK را دانلود و روی گوشی خود نصب کنیم؟

دانلود فایل APK اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها، به جای دانلود مستقیم از گوگل پلی، مزایای زیادی دارد. در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه می‌توانید فایل APK اپ‌ها را از گوگل پلی دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.
۱۳۹۵/۱۰/۵

اگر می‌دانید چگونه می‌شود فایل APK اپلیکیشن‌ها را روی گوشی نصب کرد این مطلب برای شما نیست! این راهنما به درد افرادی می‌خورد که با این کار آشنا نیستند و می‌خواهند یاد بگیرند چگونه می‌شود APK اپ‌ها و بازی‌ها را از گوگل پلی روی کامپیوتر یا گوشی دانلود کرد.

در اختیار داشتن فایل APK اپلیکیشن‌ها مزایای خاص خود را دارد، مثلا می‌توان تعداد زیادی از آنها را به‌ سرعت روی گوشی نصب کرد یا فایلش را با دوستان به اشتراک گذاشت. همچنین اگر دسترسی شما به اینترنت قطع باشد، امکان ورود به گوگل پلی برایتان میسر نخواهد بود، اما با داشتن فایل APK می‌توانید بدون نیاز به اینترنت برنامه یا بازی موردنظر خود را، هر چند بار که می‌خواهید، روی گوشی‌ نصب کنید.
در ادامه مطلب ابتدا به شما روش دانلود کردن فایل APK از گوگل پلی را آموزش خواهیم داد و سپس نحوه نصب APK روی گوشی را به صورت تصویری به شما نشان می‌دهیم.

 

دانلود APK از گوگل پلی

استفاده از این روش بسیار ساده و کوتاه‌ است ولی شما تنها اجازه دانلود برنامه‌ها و بازی‌های رایگان را خواهید داشت. ابتدا در مرورگر کامپیوتر یا با گوشی خود به سایت Evozi's APK Downloader بروید و آدرس صفحه اپلیکیشن موردنظر خود را در کادر مربوطه وارد کنید.

image

با زدن دکمه آبی رنگ، این سایت فایل APK را از گوگل پلی برایتان دانلود می‌کند سپس شما می‌توانید با زدن دکمه سبز فایل را روی کامپیوتر یا گوشی خود ذخیره کنید.

نصب فایل APK روی گوشی

اگر فایل APK را روی کامپیوتر دانلود کرده‌اید باید آن را به گوشی خود منتقل کنید ولی اگر این کار را با گوشی انجام داده‌اید، فایل APK در پوشه Download دستگاه ذخیزه شده است.

پیش از شروع نصب به قسمت Security در منوی Settings مراجعه کنید و گزینه Unknown Source را فعال نمایید تا اجازه نصب APK را داشته باشید. اگر این کار را انجام ندهید اندروید به شما امکان نصب فایل APK را نمی‌دهد.

image

حالا با یک اپلیکیشن مدیریت فایل مثل Solid Explorer فایل APK دانلود شده را پیدا کرده و اجرا نمایید تا روی گوشی نصب شود.

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Z

۱۳۹۹/۷/۱۴
سلام
قبلا برنامه های دیوار و بازار و ... باز میشد اما الان مینویسه فایل apk ندارید.
لطفا من رو راهنمایی کنید

مرضیه

۱۳۹۹/۲/۲۴
سلام
میخواستم برای بازی آمیرزا از یه گوشی اندروید پایین به یه گوشی اندروید بالاتر انتقال بدهم

نیلوفر

۱۳۹۶/۶/۱۶
سلام خسته نباشید من یه بازی نصب کردم فایل APK هست بعد این برنامه ای که اشاره کردین برای اجراشو نصب کردم ولی هنوز ارور میده باز نمی کنه ارورش اینه there was a problem parsing the package
ممنون میشم راهنماییم کنین

h.seyedi

۱۳۹۵/۱۰/۶
خط اول مطلب رو بخونید

علیرضا

۱۳۹۵/۱۰/۵
واقعا چرا اینقدر پیچیده؟ابتدا برنامه را نصب کرده.سپس با یک برنامه بک آپ یا حتی با زاپیا فایل نصبی آنرا استخراج و سیو میکنیم.به همچنین راحتی ??