خانهاخبار
سواچ در فکر افزایش مدل‌های ساعت‌های هوشمند خود است

سواچ در فکر افزایش مدل‌های ساعت‌های هوشمند خود است

شرکت ساعت‌سازی سواچ، که به‌تازگی به جمع تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند پیوسته است، در نظر دارد تعداد مدل ساعت‌های هوشمند خود را برای رقابت با سایر شرکت‌ها بیشتر کند.
۱۳۹۴/۶/۲

سواچ، ساعت‌ساز معروف سویسی، در نظر دارد مدل‌های جدید ساعت‌های هوشمند Touch Zero خود را برای رقابت با اپل و سایر شرکت‌های تولیدکننده ساعت‌های هوشمند به‌زودی وارد بازار کند.
مدیرعامل این شرکت در مصاحبه با یک روزنامه سویسی، که روز شنبه منتشر شد، اعلام کرد ساعت هوشمند Touch Zero One سواچ که چند ماه پیش رسما معرفی شد تنها ساعت هوشمند این شرکت نخواهد بود و مدل جدید Touch Zero Two نیز تابستان سال آینده و همزمان با شروع بازی‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل به بازار خواهد آمد.

 

image

 

به نظر می‌رسد استراتژی اصلی این شرکت اضافه کردن فناوری‌های متفاوت در مدل‌های مختلف ساعت‌های هوشمند خود باشد، به‌جای اینکه بخواهد یک ساعت همه‌کاره برای رقابت مستقیم با اپل تولید کند. به‌طور مثال، یکی از ویژگی‌های ساعت Touch Zero One محاسبه طول سفر و نیز کمک به والیبالیست‌ها برای سنجش قدرت ضربات آنهاست. این شرکت همچنین در نظر دارد در سال جاری ساعت‌های خود را با پشتیبانی از NFC معرفی کند.

پس از ورود شرکت‌های بزرگ فناوری به صنعت ساعت‌سازی و موفقیت بالای ساعت اپل و موتو 360، فعالان این صنعت که سال‌ها در زمینه تولید ساعت تجربه دارند کسب‌وکار خود را در خطر دیدند، از همین رو بسیاری از این شرکت‌ها تصمیم گرفته‌اند برای مقابله با خطر ایجادشده با این موج همراه شوند و، علاوه بر ساعت‌های صنعتی، تولید ساعت‌های هوشمند را هم در اولویت قرار دهند.

منبع: Engadget

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)