خانهاخبار
​ایسوس نسخه‌ جدیدی از Zenfone 2 با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌کند

​ایسوس نسخه‌ جدیدی از Zenfone 2 با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌کند

حافظه داخلی یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر گوشی هوشمند است. کاربران بسیاری هنگام خرید گوشی حافظه داخلی را یکی از شاخصه‌های اصلی در نظر می‌گیرند. ایسوس با ارائه نسخه جدیدی از Zenfone 2 قصد دارد بازار گوشی‌های هوشمند را به سمت جدیدی سوق دهد.
۱۳۹۴/۶/۱

64 گیگابایت حافظه گوشی به کار نمی‌آید؟ 128 گیگابایت چطور؟ هنوز هم دنبال چیز بهتری می‌گردید؟ ایسوس نسخه جدیدی از Zenfone 2 معرفی کرده است که جوابگوی همه نیازهایتان خواهد بود. نسخه جدید Zenfone 2 با حافظه داخلی 256 گیگابایت معرفی شده است و در حال حاضر در برزیل عرضه می‌شود.

 

image

 

پردازنده اتم 64 بیتی با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و رم 4 گیگابایتی، Zenfone 2 Deluxe را گوشی پرقدرتی می‌کند. البته با اینکه حافظه داخلی‌اش 256 گیگابایتی است، همچنان از کارت حافظه میکرو پشتیبانی می‌کند. این امر سبب می‌شود ماکزیمم حافظه در دسترس کاربر برابر با 384 گیگابایت باشد!
نسخه 256 گیگاباتی در دو رنگ موجود است: یکی با قاب پشتی الماس‌مانند و دیگری ترکیبی از مشکی و خاکستری که از رنگ نارنجی هم در حاشیه هر دو گوشی برای زیباتر ساختن ظاهرشان استفاده شده.


image

 

همان‌طور که اشاره شد، Zenfone 2 Deluxe Special Edition در حال حاضر فقط در برزیل عرضه می‌شود و هنوز از زمان یا حتی امکان عرضه آن در دیگر نقاط دنیا خبری در دست نیست. پیش‌بینی می‌شود در صورتی که ایسوس و گوشی جدیدش در برزیل موفق باشند، این گوشی در سایر نقاط دنیا نیز عرضه شود.

منبع: Android Police 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

alifotohi

۱۳۹۵/۱۰/۶
نمیدونم چطور گوشی

mahdi

۱۳۹۵/۴/۲۹
ایسوس ترکوندی زدی رودست همه برند ها ایول

ali.gorji

۱۳۹۴/۶/۱
فقط میتونم بگم دمت گرم ایسوز. سازنده های دیگه هم یاد بگیرن.اس6 زده سامسونگ رم نمیخوره 32 گیگ حافظه گذاشته براش که اصلا خوب نیست از ایسوز یاد بگیر سامسونگ.جدیدا یاد گرفته درگاه میکرو اس دی رو حذف کرده.حداقل حافظه رو ببرین بالا.
لااااااییییییکککککک ایسوز.
آفرین
محشره زنفون 2
لطفا تعصبی نظر ندین.
اولین گوشی بود رام4 داشت و اولین گوشی با 256 گیگابایت حافظه.
به این میگن مشتری مداری ❤