خانهاخبار
اپل دوربین آیفون‌های 6 پلاس را تعویض می‌کند!

اپل دوربین آیفون‌های 6 پلاس را تعویض می‌کند!

اپل تصمیم گرفته دوربین تعدادی از آیفون‌های 6 پلاس را، که به‌علت نقص OIS عکس‌های تار می‌گیرند، به‌رایگان تعویض کند.
۱۳۹۴/۶/۱

پیش‌تر ادعا شده بود که نسخه‌هایی از آیفون 6 پلاس اپل که بین تاریخ سپتامبر 2014 تا ژانویه 2015 به فروش رسیده‌اند دوربین iSight معیوب داشته‌اند. دوربین‌های این آیفون‌های 6 پلاس از اجزای نامناسبی تشکیل شده بودند که درنتیجه باعث ثبت عکس‌های تار می‌شد. اکنون اپل برای رفع این مشکل، که به شماره سریال‌های محدودی مربوط می‌شود، تصمیم گرفته دوربین این دیوایس‌ها را به‌رایگان تعویض کند.

 

image

 

این شرکت شماره سریال دیوایس‌های معیوب را منتشر کرده است. اپل در صفحه پشتیبانی سایتش این امکان را به کاربران می‌دهد تا شماره سریال آیفون 6 پلاس خود را وارد کنند و ببینند آیا آیفون 6 پلاس آنها جزو آیفون‌های احتمالا معیوب است یا خیر. خوب است بدانید شماره سریال آیفون در بخش Settings> General> About نمایش داده می‌شود.

طی این برنامه جدید اپل، در صورت بروز نقص در دوربین آیفون 6 پلاس، تا 3 سال می‌توان برای تعویض دوربین مراجعه کرد، زیرا ممکن است آیفون‌های آسیب‌دیده مشکل دوربین خود را زود نشان ندهند.

قسمت آسیب‌دیده در دوربین آیفون بخشی از OIS است که اپل در آیفون‌های بزرگ‌تر خود به کار گرفته و به همین دلیل این مشکل گریبان‌گیر کاربران آیفون 6 نشده است.

منبع: PhonArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

ليلي

۱۳۹۴/۷/۱۶
من كه چندماه گوشي دستمه خيلي هم راضيم عاليه

Masoud

۱۳۹۴/۶/۱۱
علي اقا من نزديكه شيش ماهه ايفون 6 دارم خيلي هم راضيم هيچ مشكلي هم نداره شما اگه پس لطف كن ايراد نگير چون بهترين گوشيا رو اپل داره ميده بيرون

بهروز

۱۳۹۴/۶/۴
سایت اپل قسمت SUPPORT پشتیبانی بعدش سریال نامبرتو از تو گوشیت SETTING , GENERAL.ABOUT . SERIAL NUM وارد کن سریع بهت میگه ...در ضمن اپل همیشه اپله کسایی که ندارن نمی دونن فرق اون با بقیه گوشیها چیه !به دور از تعصب باشین و پولاتونو جمع کنین انشا... می خرین یکروزی

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۶/۲
اگه یکم یواش تر میگفتی و دستات و انقد تکون نمیدادی مثبتا بیشتر میشدن^_^

vahid

۱۳۹۴/۶/۲
برا من هست چیکار باید کرد؟ایران که نمایندگی نداره