خانهاخبار
سوالات خود را در مورد iOS از جی‌اس‌ام بپرسید

سوالات خود را در مورد iOS از جی‌اس‌ام بپرسید

شما کاربران ممکن است هنگام خرید یک محصول با سوالات مختلفی روبه‌رو شوید یا هنگام کار با گوشی‌تان به مشکلی بربخورید که راه‌حلش را ندانید. «از جی‌اس‌ام بپرسید» سرویسی است که به تمام سوالات شما در مورد محصولات هر برند و سیستم عامل پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۴/۶/۱

ما در جی‌اس‌ام همواره سعی کرده‌ایم خوانندگان خود را در انتخاب و خرید گوشی مناسب راهنمایی کنیم و پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات فنی شما باشیم. از این رو چند هفته‌ای است که سرویس جدیدی به نام «از جی‌اس‌ام بپرسید» در شبکه‌های اجتماعی و با همکاری کارشناسان ما راه‌اندازی شده که هر هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد محصولات برند یا سیستم عامل خاصی است.

image

 

در هفته‌های گذشته به سوالات طرح‌شده در خصوص محصولات شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، سونی، هوآوی، ایسوس، اپل، ویندوز فون، بلک بری و سیستم عامل اندروید پاسخ دادیم. اگر به‌تازگی با این سرویس آشنا شده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید به لینک هر یک از برندها یا سیستم عامل‌های موردنظرتان بروید و پرسش خود را آنجا طرح کنید تا کارشناسان همان برند یا سیستم عامل به سوالات شما پاسخ بدهند.

اما حالا نوبتی هم که باشد، نوبت به محصولات اندروید رسیده است. تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارید به صفحه فیس‌بوک جی‌اس‌ام بروید و سوالات خودتان را درباره سیستم عامل iOS از کارشناسان ما بپرسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (57 نظر)

ساناز

۱۴۰۲/۱/۳۱
سلام
ببخشید تو ios16 وقتی که چند دستگاه همزمان به گوشی وصل باشه،مثلا هندزفری ماشین و ساعت، چطور میشه اولویت بندی کرد که تماس به کدوم منتقل بشه ؟

Mehrshad

۱۴۰۱/۱۱/۲
امیرحسین جان، اپل محصولی به اسم ایرپاد گیمینگ نداره اصلا و اگه به این اسم چنین محصولی از اپل خریداری کردی، متاسفانه گویا محصول تقلبی خریدی. ایرپادزهای اصلی اپل (و بیشتر هدفون‌های پرچمدار بازار) تاخیر بسیار کم در حد چند میلی ثانیه دارن که احتمالا اصلا حس نخواهی کرد.

سیدامیرحسین

۱۴۰۱/۱۱/۲
سلام ببخشید من یک ایرپاد گیمینگ گرفتم تاخیر در پینگ بازی میندازه بعد بلوتوث قطع میکنم برمیگرده به حالت قبل باید کاری کنم برای وای فای هنگام وصل بود ایرپاد بر روی آیپدم از بین بره شما میتونین کمک کنین تاخیرم کم نیست حدود ۱۰ تا پینگه

محمد

۱۴۰۱/۸/۳۰
سلام
من یه فایل دانلود کردم بعد حجم این فایل در گوشی نوشته 320.5MB بعد وقتی میخوام اونو انتقالش بدم رو لپ تاپ چه با کابل از طریق itunes چه با وای فای از طریق shareit حجم فایلی که میخواد انتقال بده رو زده 305.6MB
ممنون میشم یه راهنمایی بکنید که چرا حجم کم میشه ؟

مسعود

۱۳۹۹/۶/۳۰
سلام و خسته نباشد،
من گوشیمو به ای او اس 14 آپدیت کردم، اما همون اول تو مرحله ای که باید شماره تلفن رو وارد کنم که اپل یه پیام بفرسته و شماره تلفنم رو تایید کنه، پیامی که میده اینه که از کشور ما پشتیبانی نمیکنه و شماره رو قبول نمیکنه، کسی به این مشکل خورده؟ حتی گزینه ی (Don’t Use Two-Factor Authentication) رو نداره که بزنم و این مرحله رو رد کنم..