خانهاخبار
پیش‌فروش آیفون‌های جدید از 11 سپتامبر آغاز می‌شود

پیش‌فروش آیفون‌های جدید از 11 سپتامبر آغاز می‌شود

طبق روال هر سال، با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون‌های جدید اپل شایعات زیادی در این باره بر سر زبان‌ها می‌افتد. به‌تازگی خبرهایی منتشر شده که از آغاز پیش‌فروش این گوشی‌ها از روز یازدهم سپتامبر حکایت دارد.
۱۳۹۴/۶/۱

با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون‌های جدید اپل، هرروز شاهد خبرهای بیشتری از این دیوایس‌های جدید هستیم. این شرکت هرسال در ماه سپتامبر رویداد بزرگ خود را برگزار می‌کند. این روزها شایعات زیادی در مورد نحوه خرید آیفون 6s و 6s Plus به گوش می‌رسد. امروز نیز تصویر جدیدی افشا شده که به اپراتور فرانسوی فروش این گوشی‌ها مربوط می‌شود.

این طور ادعا شده که اپراتور مذکور به کارمندان خود اعلام کرده است پیش‌فروش آیفون‌های جدید از یازدهم سپتامبر آغاز می‌شود. روز یازدهم سپتامبر روز جمعه می‌شود که با روال گذشته اپل سازگار است، به همین دلیل صحت این خبر بسیار محتمل است. اگر اپل مراسم خود را نیز طبق روال گذشته پیش ببرد، احتمالا هشتم یا نهم سپتامبر شاهد رویداد معرفی این دیوایس‌ها خواهیم بود.

 

image

 

از طرف دیگر در دسترس قرار گرفتن عمومی این گوشی، که بخشی از موج اول عرضه گوشی است، با توجه به برنامه‌های سال‌های گذشته اپل احتمالا از 18 سپتامبر آغاز می‌شود و کاربران از این تاریخ می‌توانند اقدام به خرید آیفون‌های جدید کنند.

گفته می‌شود آیفون‌های جدید به دوربین 12 مگاپیکسلی، تراشه جدید A9 و 2 گیگابایت حافظه رم مجهزند و همچنین نمایشگر آنها از ویژگی Force Touch پشتیبانی می‌کند. درحقیقت اگر تغییرات این چنینی در آیفون جدید اپل دیده نشود، باید گفت که تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد.

منبع: GsmArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

rey

۱۳۹۴/۶/۱۴
خب معلومه نخری هاا من 3 ماه پیش میخواستم 6pluS بخرم فک کن به خاطرش 3 ماه صبر کردم شما که دیگه 2 هفته باید صبر کنی
4 روز دیگه رونمایی میشه هفته بعدش میخرم شماهم پیشنهاد میکنم iphoneجدید رو بخرین

Setareh

۱۳۹۴/۶/۱
,واااااااااااااااااااااااااااااای نه .........من همین امروز میخوام برم ایفون 6بخرم چرا بااحساسات ادم این کارو میکنن حالا من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
صبرکنم یا همین امروز بخرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟