خانهاخبار
گروه Pangu از جیلبریک iOS 8.4.1 خبر داد

گروه Pangu از جیلبریک iOS 8.4.1 خبر داد

گروه چینی Pangu، که پیش از این چند نسخه از آی‌او‌اس را جیلبریک کرده، خبر داده که موفق شده iOS 8.4.1 را جیلبریک کند. اگر این خبر درست باشد، می‌توانیم امیدوار باشیم iOS 9 نیز قابل جیلبریک خواهد بود.
۱۳۹۴/۵/۳۱

از کنفرانس HackPwn2015 خبر می‌رسد ظاهرا گروه چینی Pangu موفق شده iOS 8.4.1 را جیلبریک کند. اطلاعات زیادی از این خبر و همایش در دست نیست و فقط با انتشار عکسی از این همایش مشخص شده که گروه Pangu به این موفقیت دست پیدا کرده است.

خیلی بعید به نظر می‌رسد که این گروه جیلبریک نسخه 8.4.1 آی‌او‌اس را قبل از انتشار iOS 9 عرضه کند، چراکه با این کار مسلما اپل باگ مربوط را برطرف می‌کند و عملا جیلبریک iOS 9 را تا مدت‌ها غیرممکن می‌سازد.

پیش از این در خبرها داشتیم که اپل در iOS 9 از راهکارهای امنیتی به‌خصوصی استفاده کرده تا جلو جیلبریک شدن این نسخه را بگیرد، اما اگر گروه Pangu بتواند با استفاده از باگ موجود در نسخه 8.4.1 نسخه 9 را نیز جیلبریک کند، می‌توان گفت اپل را در این زمینه شکست داده است.

 

image

 

پیش‌بینی می‌شود نهمین نسخه آی‌او‌اس در اواسط ماه سپتامبر، همزمان با عرضه آیفون 6s و 6s Plus، به‌صورت عمومی منتشر شود. به‌روزرسانی آخرین نسخه آی‌او‌اس برای بیشتر دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل شامل آیفون 4s به بالا، آیپد 2 به بالا، تمام مدل‌های آیپد مینی و آیپاد تاچ نسل پنجم به بالا عرضه می‌شود.

منبع: iclarified

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)