خانهاخبار
تصویری از اکسپریا Z5 کامپکت سونی فاش شد

تصویری از اکسپریا Z5 کامپکت سونی فاش شد

سونی در تدارک معرفی گوشی‌های سری Z5 خود در نمایشگاه IFA برلین آلمان است. یک ماه مانده به برگزاری این نمایشگاه، تصویری از گوشی اکسپریا Z5 کامپکت این شرکت به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد طراحی آن مشابه گوشی‌های اکسپریای قبلی است.
۱۳۹۴/۵/۳۱

احتمال زیادی وجود دارد که سونی درحال آماده‌سازی سری جدید گوشی‌های هوشمند خود و معرفی آنها در نمایشگاه IFA باشد که ماه آینده در کشور آلمان برگزار می‌شود. به‌تازگی تصویری تبلیغاتی از یکی از محصولات این شرکت به بیرون درز کرده که گفته می‌شود به گوشی اکسپریا Z5 کامپکت مربوط است.

طراحی گوشی، که در تصویر می‌بینید، کاملا شبیه طراحی همیشگی گوشی‌های اکسپریاست، مخصوصا از نظر محل قرارگیری لنز دوربین، فلش و لوگوی سونی. البته به نظر می‌رسد در Z5 کامپکت و کلا خانواده Z5 محل قرارگیری دکمه‌های پاور و کم و زیاد کردن صدا، به‌دلیل قرارگیری اسکنر اثر انگشت در لبه کناری، به نیمه پایینی دستگاه منتقل شده باشد. قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت در لبه‌های کنار دستگاه کمک می‌کند، علاوه بر ایجاد حالت ارگونومیک، دستگاه همچنان طراحی تخت خود را حفظ کند.

 

image

 

شایعاتی که تاکنون در مورد اکسپریا Z5 کامپکت منتشر شده است به نمایشگر 4.7 اینچی این دستگاه اشاره می‌کند که، برخلاف Z3 کامپکت، رزولوشن Full HD دارد. همچنین 3 گیگابایت حافظه رم و پردازنده اسنپدراگون 810 از جمله سخت‌افزارهای دیگری است که احتمالا در این دستگاه خواهیم دید که البته، با توجه به مشکلات ایجادشده در اکسپریا Z3+، استفاده دوباره از این پردازنده کمی عجیب به نظر می‌رسد. اکسپریا Z5 کامپکت قرار است به دوربین 20.7 مگاپیکسلی جدید مجهز باشد که احتمالا در آن از آخرین مدل سنسورهای ExmorRS سونی استفاده می‌شود.

نمایشگاه IFA 2015 در هفته اول ماه سپتامبر در شهر برلین برگزار می‌شود و انتظار داریم که سونی، همانند هر سال، از خانواده پرچم‌داران جدید خود یعنی اکسپریا Z5، Z5+ و Z5 کامپکت پرده‌برداری کند.

منبع: Androidauthority

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

yh

۱۳۹۴/۶/۱۰
مثل همیشه... تو گوشیهای سونی نیازی به لو رفتن نیست از قبل معلومه چه شکلیه

امیر

۱۳۹۴/۶/۱۰
خخخ دادا برو بخواب فک کنم نخوابیدی شبو حتما تو خواب دیدی گوشیتو اب برده بعد یه ثانیه درش اوردی فک کردی یه ساعتو برو بخواب دادا

abtin5

۱۳۹۴/۶/۱
برو یک سرچ کن بین کم حاشیه ترین گوشی ها برای سونی هست. و پرحاشیه ترین اپل گوشکوب

alish1379

۱۳۹۴/۶/۱
داداش من حرفی میزنی که خود کمپانی LG هم نمیدونه و نمیتونه ثابت کنه

ا

۱۳۹۴/۵/۳۱
راست میگه جی 3 من تا حالا دو سه بار افتاده تو آب چیزیش نشده فیلم امتحان ضد آب بودن g3 تو آپارات هست برید ببینید دو ساعت زیر آب هیچیش نشد