خانهاخبار
تاریخ احتمالی عرضه آیفون 6s ،6s Plus و iOS 9 مشخص شد

تاریخ احتمالی عرضه آیفون 6s ،6s Plus و iOS 9 مشخص شد

این‌طور که از شایعات به گوش می‌رسد، اپل قصد دارد آیفون‌های جدید خود را، همچون سال گذشته، در روز نهم سپتامبر معرفی کند.
۱۳۹۴/۵/۲۷

طبق گزارش‌های رسیده، دو اپراتور آلمانی خود را آماده کرده‌اند تا آیفون‌های جدید اپل را روز 18 سپتامبر عرضه کنند. در مورد iOS 9 نیز گفته شده است که اپل قصد دارد نسخه جدید سیستم عامل خود را روز چهارشنبه 16 سپتامبر منتشر کند؛ یعنی دو روز قبل از شروع فروش آیفون 6s و 6s plus. نسخه قبلی این سیستم عامل، یعنی iOS 8، نیز سال گذشته در روز 17 سپتامبر منتشر شد.

اوایل این ماه خبرهایی منتشر شده بود درخصوص این که اپل در تدارک رویداد پاییز خود برای نهم سپتامبر است تا آیفون‌های جدیدش را معرفی کند. سال گذشته نیز آیفون‌های 6 و 6 Plus روز نهم سپتامبر معرفی شدند و پیش‌فروش آنها از 12 سپتامبر آغاز شد و درنهایت از روز 18 سپتامبر به فروش رسیدند. اگر این شایعات درست باشد، به نظر می‌رسد اپل برای معرفی و فروش آیفون‌های جدید روندی مشابه سال گذشته در پیش گرفته است.

 

image

 

آیفون‌های جدید اپل از تکنولوژی Force Touch در نمایشگر خود استفاده می‌کنند، تراشه سریع‌تر A9 اپل را بر روی خود دارند و از 2 گیگابایت حافظه رم و دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 4K بهره می‌برند. گفته شده است دوربین جلو این آیفون‌ها نیز 5 مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود پوسته آیفون‌های جدید باریک‌تر شده باشد تا به‌خوبی بتوانند از تکنولوژی Force Touch بهره ببرند.

گزارش جدیدی نیز عنوان کرده است که آیفون‌های 2015 اپل از معماری (Sip (System in Package به‌جای معماری قدیمی PCB (Printed Circuit Board) استفاده می‌کنند.

منبع: redmondpie

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

بهروز

۱۳۹۴/۶/۱
میخواستم ببینم کسی از فیمت آیفون6اس اطلاعات دقیقی داره؟

sina

۱۳۹۴/۵/۲۹
اره اینکه معلومه از6پلاس بهتر میشه ولی نه تااونحدی که تومیگی..من میترسم مثل قبل اپل بگه دوربینشو13یا12مگاپیکسل میزنه ولی بعدش زیر قولش بزنه6اس رو 8مگایی کنه......چون اولا شرکت اپل گفته بود برای6پلاس دوربین13مگایی میزنه ولی8زد:<(((((((

behnamelyasi

۱۳۹۴/۵/۲۸
امیدوارم اپل از پورت usb type-c تو ایفون های جدیدش استفاده كنه...

babak

۱۳۹۴/۵/۲۸
dadash to sab kon iPhone 8 biad yedafe oono begir...

erfan

۱۳۹۴/۵/۲۸
اره ولی 6s هر چی باشه از 6پلاس خیلی بهتره.خیلی