خانهاخبار
ویدیوی دوبله فارسی جی‌اس‌ام: مقایسه LG G4 و HTC One M9

ویدیوی دوبله فارسی جی‌اس‌ام: مقایسه LG G4 و HTC One M9

مقایسه پرچمداران بازار همیشه جذاب است. چه قصد خرید داشته باشید و چه نداشته باشید، مقایسه ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دو محصول شاخص بازار به‌هرحال هیجان‌انگیز است. در ویدئوی دوبله این هفته مقایسه LG G4 و HTC One M9 را برای شما آماده کرده‌ایم.
۱۳۹۴/۵/۲۶

دو گوشی HTC One M9 و LG G4 هم‌اکنون بازارشان داغ است! هر دو بیش از چند ماه نیست که وارد بازار شده‌اند و پرچم‌دار کمپانی خود محسوب می‌شوند.

محصول ال‌جی با بدنه چرمی و محصول اچ‌تی‌سی با بدنه فلزی هریک جلوه زیبایی از خود به نمایش می‌گذارد و مشخصات سخت‌افزاری آنها نیز رقابت تناتنگی با یکدیگر دارد. همین مسئله باعث شده انتخاب یکی از این دو برای خریداران آسان نباشد. محصول ال‌جی با صفحه نمایش بهتر اما پردازنده ضعیف‌تر و محصول اچ‌تی‌سی با پردازنده قوی‌تر و البته صفحه نمایش ضعیف‌تر هرکدام طرفداران خاص خود را دارد.

 

image

 

در ویدئوی دوبله‌شده‌ای که در ادامه مطلب با یکدیگر می‌بینیم این دو گوشی از هر جهت با یکدیگر مقایسه می‌شوند و نقاط قوت و ضعف هرکدام به‌خوبی مشخص می‌شود. بنابراین اگر شما هم از طرفداران این دو برند هستید یا قصد دارید یکی از این محصولات را بخرید، تماشای این ویدئوی دوبله را از دست ندهید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

کیوان

۱۳۹۴/۶/۱۱
خوب این خیلی مقایسه ی مزخرفی بود .
کاملا مشخصه lg g4 بهتره

hOoman

۱۳۹۴/۵/۳۰
پس بقیش کو ؟!!

شایان

۱۳۹۴/۵/۲۷
مسخره ترین مقایسه ای که میشد انجام بشه همین بود.

babak

۱۳۹۴/۵/۲۶
kamel nist ke

میلاد

۱۳۹۴/۵/۲۶
این که نصفه بود