خانهمقاله‌ها
چگونه با کامپیوتر اس ام اس بفرستیم؟

چگونه با کامپیوتر اس ام اس بفرستیم؟

اگر هنگام کار کردن از برداشتن چندباره گوشی همراهتان برای پاسخ دادن به اس‌ام‌اس خسته شده‌اید یا گوشی‌تان معمولا جایی دور از دسترس شماست، این آموزش کمکتان می‌کند یاد بگیرید چگونه پیام‌های کوتاهتان را از طریق کامپیوتر ارسال و دریافت کنید و دیگر کاری به گوشی‌تان نداشته باشید.
۱۳۹۵/۱۰/۲

خیلی وقت است که دیگر تب اس‌ام‌اس‌بازی و ارسال متعدد پیام‌های کوتاه فروکش کرده است. حالا دیگر تقریبا همه به‌جای ‌اس‌ام‌اس از پیام‌رسان‌های اینترنتی برای برقراری ارتباط با دوستانشان استفاده می‌کنند؛ پیام‌رسان‌هایی که هم از نظر قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ترند و هم امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
با اینکه فعلا دور دور اپلیکیشن‌های موبایل است، هنوز هم اس‌ام‌اس گسترده‌ترین راه ارتباطی میان کاربران تلفن همراه در جهان به شمار می‌رود. همان‌طور که می‌دانید، برای استفاده از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان حتما باید گوشی هوشمند در اختیار داشته و به شبکه اینترنت متصل باشید، در غیر این‌صورت پیام‌های شما ارسال و دریافت نخواهند شد. اما اس‌ام‌‌اس را هر کسی حتی در دورافتاده‌ترین نقطه جهان که شبکه موبایل در آنجا برقرار باشد با یک گوشی ساده هم دریافت می‌کند.

image

در حال حاضر اکثر سرویس‌های پیام‌رسان اینترنتی، علاوه بر اپلیکیشن موبایل، از طریق کامپیوتر نیز قابل استفاده هستند و کاربران می‌توانند پیام‌هایشان را از پشت میز خود ارسال و دریافت کنند. حتما با من موافقید تایپ کردن با کیبورد کامپیوتر خیلی راحت‌تر و سریع‌تر از کیبورد موبایل است و همچنین در مواقعی که گوشی دم دست ما نیست، این روش‎ می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد. اما آیا راهی وجود دارد که از پشت کامپیوتر هم بشود با گوشی موبایل ‌اس‌ام‌اس فرستاد؟
استفاده از اپلیکیشن MightyText یکی از راه‌های موجود است. این اپ اندرویدی به شما امکان می‌دهد که بتوانید پیام‌های کوتاهی را که به دستتان می‌رسد در کامپیوتر مشاهده کنید و به آنها پاسخ دهید.
برای شروع، پس از نصب برنامه، باید آدرس جی‌میلتان را که پیش‌تر در گوشی ذخیره شده است به برنامه بدهید تا MightyText به اکانت گوگل شما متصل شود.

image

پس اعلام انجام شدن این کار، در مرورگر خود به آدرس Mightytext.net/app بروید تا اجازه دسترسی MightyText به اکانت گوگل را تایید کنید.
در مرحله بعد صفحه‌ای پیش روی شما باز می‌شود که سمت چپ بالای آن دکمه قرمز New Messege قرار دارد و در دو ستون دیگر مکالمات متنی موجود روی گوشی‌تان نمایش داده می‌شود.

image

با زدن دکمه قرمز New Message پنجره‌ای باز می‌شود که می‌توانید در کادر بالایی آن شماره مخاطب خود را انتخاب کنید یا شماره جدیدی در آن بنویسید. در کادر پایینی هم پیام موردنظرتان باید نوشته شود تا با زدن دکمه مثلث‌شکل ارسال، پیام شما ارسال گردد.
MightyText به‌جز ارسال و دریافت پیام، قادر به نمایش تماس‌های ورودی به گوشی، زمان‌بندی کردن ارسال پیام‌ها، دسترسی به گالری عکس و ویدئو و مدیریت مخاطبان شما نیز است.
توجه داشته باشید که ارسال پیام با این روش رایگان نیست و مانند قبل برای شما هزینه دارد.

 

دانلود MightyText برای اندروید از بازار

دانلود MightyText  برای اندروید از گوگل پلی

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سما

۱۳۹۷/۵/۲۱
واقعا خیلی بد بود ای کاش نمی خوندمش هیچی حالی نشدو

mvf

۱۳۹۵/۱۰/۲
همین کارو با گوشی ویندوزی و پی سی میشه کرد، بدون نرم افزار اضافه، کرتانا خیلی راحت تر اینکارو میکنه )-:

بهرام

۱۳۹۴/۵/۲۶
نرم افزار مشابهی نیز در وینفون وجود دارد با نام skytype