خانهمقاله‌ها
چگونه عکس‌های مخاطبان اینستاگرام را در تایم لاین خود مخفی کنیم؟

چگونه عکس‌های مخاطبان اینستاگرام را در تایم لاین خود مخفی کنیم؟

قابلیت Mute کردن در اینستاگرام یکی از ویژگی‌هایی است که در حال حاضر به‌صورت پیش‌فرض در اینستاگرام وجود ندارد. اما با کمک توییک InstaMute می‌توانید این قابلیت را به اینستاگرام نسخه آی‌او‌اس اضافه کنید.
۱۳۹۴/۵/۲۶

گسترش شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش دایره ارتباطات همه ما شده است. امروزه در شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر توییتر و اینستاگرام شما با دوستان و آشنایان خود در ارتباطید و فعالیت‌های آنلاین یکدیگر را دنبال می‌کنید. اما به‌طور مثال اگر دوست نداشته باشید فعالیت یکی از دوستان نزدیکتان را در این شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید، چگونه وی را با این واقعیت روبرو می‌کنید؟! مسلما کار راحتی نیست.

توییتر امکانی به کاربران می‌دهد که بتوانند بدون نیاز به Unfollow کردن شخصی خاص، توییت‌های وی را از تایم لاین خود حذف کنند. این ویژگی Mute نام دارد. اما در مورد اینستاگرام چطور؟ شاید تابه‌حال با خود گفته باشید که چقدر خوب بود اگر می‌توانستیم بدون نیاز به Unfollow کردن دوستمان، عکس‌های وی را در تایم لاین خود نبینیم.

خب این امکان در حال حاضر برای کاربرانی که از آی‌او‌اس جیلبریک‌شده استفاده می‌کنند فراهم شده است. به‌تازگی توییکی به‌رایگان منتشر شده که به اینستاگرام قابلیت Mute کردن را اضافه می‌کند.

بدین ترتیب می‌توانید هرکدام از افرادی را که در اینستاگرام دنبال می‌کنید با کمک این توییک میوت کنید تا دیگر عکس‌های وی را در تایم لاین خود نبینید. با این کار دیگر نه لازم است دوستتان را Unfollow کنید و نه او متوجه می‌شود که به دنبال کردن عکس‌هایش تمایلی ندارید!

 

image

 

توییک InstaMute به‌رایگان در سورس BigBoss منتشر شده و روی آی‌او‌اس ۸.۴ به خوبی عمل می‌کند. برای کارآیی بهتر این توییک لازم است آخرین نسخه فعلی اینستاگرام یعنی نسخه ۷.۳ را روی آی‌دیوایس خود نصب کرده باشید.

برای استفاده از آن، پس از فعال کردنش در قسمت Settings سیستم عامل، وارد پروفایل شخص موردنظر در اینستاگرام شوید و از منویی که با تپ کردن در قسمت گوشه بالا سمت راست قابل دسترسی است گزینه Mute را انتخاب کنید. همچنین برای حذف شخصی از لیست میوت‌شده‌ها می‌توانید در قسمت Settings سیستم عامل گزینه InstaMute را انتخاب کنید و در قسمت Muted Users نام کاربری وی را حذف یا Delete کنید.

 

image

 

منبع: iPhonehacks

برچسب‌ها:

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)