خانهاخبار
سوالات خود را در مورد اندروید از جی‌اس‌ام بپرسید

سوالات خود را در مورد اندروید از جی‌اس‌ام بپرسید

شما کاربران ممکن است هنگام خرید یک محصول با سوالات مختلفی روبه‌رو شوید یا هنگام کار با گوشی‌تان به مشکلی بربخورید که راه‌حلش را ندانید. «از جی‌اس‌ام بپرس» سرویسی است که به تمام سوالات شما در مورد محصولات هر برند و سیستم عامل پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۴/۵/۲۵

ما در جی‌اس‌ام همواره سعی کرده‌ایم خوانندگان خود را درانتخاب و خرید گوشی مناسب راهنمایی کنیم و پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات فنی شما باشیم. از این رو چند هفته‌ای است که سرویس جدیدی به نام «از جی‌اس‌ام بپرس» در شبکه‌های اجتماعی و با همکاری کارشناسان ما راه‌اندازی شده که هر هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد محصولات برند یا سیستم عامل خاصی است.

image

در هفته‌های گذشته به سوالات طرح‌شده در خصوص محصولات شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، سونی، هوآوی و ایسوس و اپل، ویندوزفون و محصولات بلک بری پاسخ دادیم. اگر به‌تازگی با این سرویس آشنا شده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید به لینک هر یک از برندها یا سیستم عامل‌های موردنظرتان بروید و پرسش خود را آنجا طرح کنید تا کارشناسان همان برند یا سیستم عامل به سوالات شما پاسخ بدهند.

اما حالا نوبتی هم که باشد، نوبت به محصولات اندروید رسیده است. تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارید به صفحه فیس‌بوک جی‌اس‌ام بروید و سوالات خودتان را درباره تمام محصولات اندرویدی از کارشناسان ما بپرسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (512 نظر)

crisr4479@gmail.com

۱۴۰۲/۱۰/۲۸
سلام گوشی سامسونگم چه با وای‌فای چه سیم کارت کل اینترنتش با وی پی ان کار میکنه هرکاری هم کردم با حذف فیلتر شکنام هم فرقی نکرد الان نمیتونم از سایت ها و برنامه هایی که فیلتر شکن باید خاموش باشه استفاده کنم راهنمایی کنید. ممنون

خودم

۱۴۰۲/۷/۱۸
سلام
در اندروید وقتی روی یک عکس میزنم پنجره ی open with باز میشه که چند برنامه میاره که میتونم انتخاب کنم با کدوم برنامه باز کنه . نکته اینجاست من میخوام هر برنامه ی دلخواهی مثلا نوت پد رو هم تو این لیست open with اضافه یا کم کنم . این لیست open with رو در اندروید چطوری به دلخواه برنامه های داخلش رو کم و زیاد کنم؟
اینکاری که من میخوام با کاری که تو سایتها نوشتن برنامه ی پیشفرض رو تغییر بده فرق میکنه . برنامه ی اکسپلور این قابلیت رو داره ولی من میخوام لیست open with خود اندروید رو تغییر بدم. چه با تغییر در فایلهای سیستمی اندروید چه با نصب یک برنامه مخصوص اینکار.

محمد

۱۴۰۲/۴/۳
سلام میشه یه من کمک کنید خواهش گوشی من وقتی که یک لحظه ازش بیام بیرون و یا یک بار بک بخوره دوباره از اول میاد باید چه کنم

حسین عسکری

۱۴۰۱/۱/۱۷
لطفا بهم کمک کنین ???

حسین عسکری

۱۴۰۱/۱/۱۷
من ی گوشی سامسونگ خریدم گوشی قبلیم هواوی بوده رامش دو بوده اذیتم می‌کرد توی بازی برای همین ی جدید خریدم ک رامش چهار هست و سامسونگه مدلش هم آشیش پلاسه توی این بازی ما ی سری پک هست ک باید دانلود کنیم تا بتونیم لباس ها و تفنگ هارو کامل ببینیم ک نزدیک. پنج گیگه من نمیدونم این گوشی چ مشکلی داره ک من شبا دانلود میکنم فردا میام میبینم پاک شدع توی این چند روز نزدیک پنجاه گیگ نت و فقط صرف دانلود این پک ها کردم بخدا خستم کردع دارم روانی میشم از دستش
من گوشیمو عوض کردم ک راحت بشم مثلا
ولی این بدبختم کردع دیگ شمارو ب خدا کمکم کنین هر کسی کمکم کنه بخدا ی شیرینی خوب داره پیش من ???