خانهاخبار
رندرهای نکسوس هوآوی فاش شد

رندرهای نکسوس هوآوی فاش شد

پس از اخباری که روزهای گذشته در مورد مشخصات نکسوس هوآوی فاش شده بود، اکنون رندرهای این گوشی فاش شده که طراحی نسل بعدی نکسوس گوگل را به ما نشان می‌دهد.
۱۳۹۴/۵/۲۵

تنها یک روز پس از مشاهده رندرهای نکسوس ساخت ال‌جی (گوشی 5.2 اینچی که احتمالا در اکتبر عرضه می‌شود) حالا تصاویری منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به نکسوس هوآوی است که، همچون نکسوس ساخت ال‌جی، این مدل نیز در ماه اکتبر عرضه می‌شود.

این رندرها را، همچون بسیاری از شایعات قبلی در مورد نکسوس هوآوی، اکانت توییتر @OnLeaks فاش کرده و براساس طرح‌هایی از این گوشی است که سازنده برای ساخت اجزا به تولیدکننده‌ها سپرده و این بدین معنی است که احتمالا گوشی اصلی بسیار شبیه این تصاویر خواهد بود، البته اگر این رندرها دقیق باشد.

همان‌طور که نکسوس ال‌جی به سنسور اثر انگشت مجهز است، نکسوس هوآوی نیز درست زیر دوربین پشت گوشی به این سنسور مجهز خواهد بود. این گوشی به اسپیکرهایی در جلو گوشی مجهز است و از USB Type C بهره می‌برد.

 

image

 

 

این دستگاه نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن QHD دارد و ابعادش 159.4 در 78.3 در 6.6/8.5 میلی‌متر است. گفته می‌شود گوگل و هوآوی در حال آزمایش نسخه 5.5 اینچی این گوشی نیز هستند.

البته در مورد رنگ این گوشی‌ها به‌طور قطعی صحبت نشده است و احتمالا هنگام عرضه شاهد رنگ‌های جدید این گوشی‌ها خواهیم بود.

 

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

کیوان

۱۳۹۴/۵/۲۸
یک کپی ساده از سامسونگ و اپل هستش

HTC

۱۳۹۴/۵/۲۶
عالیه

yh

۱۳۹۴/۵/۲۵
از نکسوس 5 ال جی به این ور ... گوشیهای نکسوس دقیقا شبیه گوشیهای اچ تی سی شدند و همون منحنی پشت اچ تی سی با همون دوربین گرد در پشت و دو تا اسپیکر استریو در بالا و پایین که هر سه امضای اچ تی سی در طراحیها هستند رو داریم از نکسوس موتورولا به این ور و حتی در گوشیهایی دیگه موتورولا میبینیم