خانهاخبار
نکسوس هوآوی بدنه‌ای فلزی خواهد داشت

نکسوس هوآوی بدنه‌ای فلزی خواهد داشت

باز هم اطلاعات دیگری از نکسوس جدید هوآوی به دست آمده است که مشخصات بیشتری از این گوشی فاش می‌کند.
۱۳۹۴/۵/۲۴

هرچه به زمان عرضه نکسوس جدید شرکت گوگل نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات در این باره نیز بیشتر می‌شود. شایعات از عرضه نکسوس جدید توسط هر دو شرکت هوآوی و ال‌جی خبر می‌دهد. گفته می‌شود که ال‌جی روی مدل 5.2 اینچی نکسوس کار می‌کند و هوآوی روی مدل 5.7 اینچی این دیوایس. اکنون Onleaks خبرهای جدیدی از این گوشی در توییتر فاش کرده است.

این اکانت بخشی از ویژگی‌های احتمالی نکسوس جدید هوآوی را فاش کرده است. البته فراموش نکنید که این اخبار فعلا در حد شایعه است و نمی‌توان با قطعیت در موردشان صحبت کرد. OnLeaks ادعا کرده که نکسوس جدید هوآوی از نمایشگر 5.7 اینچی و اسپیکرهای جلو بهره می‌‍برد. سنسور اثر انگشت این گوشی در پشت آن قرار گرفته و پورت USB Type-C 3.0 نیز در این گوشی استفاده شده است. ابعاد این دستگاه 159.4 در 78.3 در 6.6/8.5 میلی‌متر است.

پیش از این نیز در شایعات عنوان شده بود این فبلت جدید نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 و QHD دارد و احتمالا بدنه‌اش فلزی است. همچنین گفته شده بود نکسوس هوآوی از دوربین 21 مگاپیکسلی با سنسور سونی و همچنین تکنولوژی شارژ وایرلس بهره می‌برد. اگرچه انتظار می‌رفت نکسوس تولید هوآوی از نمونه تولیدی ال‌جی رده‌بالاتر باشد، به نظر می‌رسد هر دو این گوشی‌ها در گروه گوشی‌های رده‌بالا قرار می‌گیرند.

 

image

 

به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد برای اولین بار دو گوشی نکسوس عرضه کند. به‌هرحال برای دریافت اطلاعات بیشتر باید صبر کرد تا گوگل این گوشی‌ها را رسما معرفی کند.

منبع: androidheadlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)