خانهاخبار
تماشا کنید: جزئیات طراحی نکسوس جدید ال‌ جی لو رفت

تماشا کنید: جزئیات طراحی نکسوس جدید ال‌ جی لو رفت

یکی از تلفن‌های هوشمندی که خیلی‌ها منتظر معرفی آن‌اند نکسوس جدید ساخت ال جی است. این گوشی، در کنار نکسوس هوآوی، یکی از دو نکسوس معرفی‌شده در سال جاری است و منتظران خاص خود را دارد که می‌خواهند هرچه زودتر این دستگاه معرفی شود. روز گذشته ویدئویی از جزئیات طراحی این گوشی منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.
۱۳۹۴/۵/۲۴
image

 

اخیرا خبرهای مختلفی راجع به تلفن‌های نکسوسی جدید شنیده‌ایم. آن‌طور که فعلا می‌دانیم، قرار است شرکت‌های هوآوی و ال‌جی دو تلفن نکسوس عرضه کنند که نکسوس هوآوی اندازه‌ای بزرگ و نکسوس ال‌جی نمایشگری ۵.۲ اینچی خواهد داشت. جدا از این مورد، مشخصات سخت‌افزاری این دو نکسوس بسیار شبیه یکدیگر خواهد بود.

روز گذشته ویدئویی از طراحی نکسوس کوچک‌تر، یعنی نکسوس ال‌جی، منتشر شد که جزئیات طراحی این محصول را به‌خوبی نشان می‌دهد.

 

 

طبق این تصاویر، نکسوس جدید ال‌جی بدنه پلی‌کربناتی دارد، البته فریم دور دستگاه فلزی است. در قسمت پشتی شاهد دوربین بیرون‌زده از بدنه، فلش دوگانه LED و بخش مشکی‌رنگی کنار فلش هستیم که احتمالا به فوکوس لیزری مربوط است. همچنین زیر دوربین شاهد سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمندیم. گوگل علاقه بسیاری داشت تا در بخش پشتی نکسوس ۶ و زیر لوگوی موتورولا نیز سنسور اثر انگشت قرار دهد، اما این اتفاق، به‌دلیل مشکلات فنی، رخ نداد. حالا در نکسوس‌های جدید گویا گوگل نیز به هدف خود خواهد رسید.

در لبه پایینی نکسوس جدید پورت USB Type-C و همچنین پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون دستگاه حضور دارد. در بخش جلویی گوشی نیز نمایشگر ۵.۲ اینچی همراه با دو اسپیکر در بالا و پایین دیده می‌شود. باید صبر کنیم و ببینیم آیا دو شیاری که جلو گوشی قرار دارند به بلندگوهای استریو دستگاه مربوط می‌شوند یا، همانند برخی گوشی‌ها، تنها شیار پایینی مربوط به بلندگوست.

نظر شما درباره این نکسوس چیست؟ آیا نکسوس جدید ال‌جی خواهد توانست موفقیت‌های نکسوس ۵ را تکرار کند یا خیر؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

عبدالله اصغری

۱۳۹۴/۵/۲۴
یعنی جی هم هواوی هم ال جی نیکسوس جدید?