خانهاخبار
پرچمدار جدید سامسونگ با قابلیت پخش زنده در YouTube!

پرچمدار جدید سامسونگ با قابلیت پخش زنده در YouTube!

قابلیت پخش زنده ویدئو در اینترنت یکی از کاربردهای جذابی است که سامسونگ در پرچمداران جدید خود قرار داده است. از قرار معلوم گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 اج پلاس می‌توانند به صورت زنده در سرویس یوتیوب ویدئو منتشر کنند.
۱۳۹۴/۵/۲۳

همان‌طور که حتما مطلع شدید، پنجشنبه 22 مرداد سامسونگ دو پرچم‌دار جدیدش یعنی Note 5 و S6 Edge Plus را معرفی کرد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که برای این گوشی‌ها ارائه شد قابلیت جذاب Live Stream بود.

در رویداد سامسونگ، که در آن Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge+ معرفی شدند، سامسونگ یک قابلیت بسیار جالب و کاربردی برای ویدئوبازها معرفی کرد. با استفاده از این قابلیت، که برای هر دو پرچم‌دار جدید سامسونگ قابل دسترس است، کاربر می‌تواند با گوشی خود فیلم‌برداری کند و آن را به‌صورت زنده در یوتیوب به اشتراک بگذارد.

به نظر می‌رسد قابلیت Live Broadcast شبیه عملکرد اپلیکیشن‌های محبوبی مثل Periscope و Meerkat باشد. این قابلیت مستقیما به اپلیکیشن دوربین گوشی متصل می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد که اشتراک‌گذاری ویدئوکلیپ خود را زمان‌بندی کند یا مستقیما به اشتراک بگذارد. این ویدئوها را می‌توان تا سقف کیفیت 1080p و با سرعت 60 فریم بر ثانیه آپلود کرد. اما نکته حائز اهمیت این است که بستر ارتباط اجتماعی برای اپلیکیشن دوربین وجود ندارد، پس درنتیجه کاربر قادر نیست نظرهای مربوط به ویدئو را ببیند. اما با وجود این، قابلیت جدید توانایی خاصی برای گوشی‌های سامسونگ است که کمپانی‌های دیگر را هم مجبور می‌کند که آن را به گوشی‌هایشان اضافه کنند.

 

image

 

در حال حاضر این قابلیت برای اولین بار در دستگاه‌های جدید Note 5 و S6 Edge+ در دسترس است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

nima

۱۳۹۴/۵/۲۵
باز هم ظاهر گول زننده بنده اس6 دو ماهی هست دارم اما تنها یک کلمه هنگ حالا برید کار کنید چند روز میبینید...

Amir

۱۳۹۴/۵/۲۴
بله اگر استفاده تون فقط در حد بازی با گوشی باشه کاربردی نداره!

سعید

۱۳۹۴/۵/۲۳
اوووووووووووووووووففففففففففففففففففف خیلی کاربردیه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

mvf

۱۳۹۴/۵/۲۳
امیدوارم که سایت جی اس ام برای همه ی برند ها همچین برنامه هایی رو اجرا کنه، در غیر این صورت معلوم میشه که جی اس ام از برند یا برند های خاصی طرفداری می کنه.

Aria

۱۳۹۴/۵/۲۳
شما همین سایت جی اس ام رو تو ایران با این سرعت با بدبختی و اعصاب خردی باز میکنید چه برسه یوتیوب فیلتر شده و ... چقدر بد بختیم ما تو ایران