خانهاخبار
صفحه کلید فیزیکی برای فبلت‌های جدید سامسونگ معرفی شد

صفحه کلید فیزیکی برای فبلت‌های جدید سامسونگ معرفی شد

با معرفی محصولات جدید در رویداد آنپک سامسونگ، این کمپانی سعی می‌کند کاربران بیشتری جذب کند. آیا در این مسیر موفق خواهد بود؟
۱۳۹۴/۵/۲۲

طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی در مورد صفحه‌کلید سامسونگ منتشر می‌شد. گفته می‌شد این صفحه‌کلید قابلیت جایگزین شدن با صفحه‌کلید مجازی را دارد. در رویداد آنپکد امشب، سامسونگ بر این شایعات صحه گذاشت و از این صفحه‌کلید فیزیکی رونمایی کرد.

 

image

 


کاربران بلک‌بری به استفاده از صفحه‌کلید‌های فیزیکی عادت دارند و برای بسیاری از آنان استفاده از صفحه‌کلید مجازی سخت است. سامسونگ با درک این موضوع صفحه‌کلیدی طراحی کرده است که به‌صورت کاور روی گوشی قرار می‌گیرد و کاربر می‌تواند به‌جای استفاده از صفحه‌کلید مجازی از این صفحه‌کلید استفاده کند.
این صفحه‌کلید برای گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 Edge Plus در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی تولید می‌شود و کاربران می‌توانند با پرداخت 80 دلار از آن استفاده کنند.

 

image


فبلت 5.7 اینچی در کنار صفحه‌کلید فیزیکی یادآور گذشته‌هاست. صفحه‌کلید با بلوتوث به گوشی وصل می‌شود. دکمه‌های صفحه‌کلید به‌راحتی اجازه نوشتن سریع و راحت متن را می‌دهند و تعدادی دکمه وجود دارند که با کمک آنها می‌توان در محیط گوشی چرخید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

abbas

۱۳۹۴/۶/۲۴
ایده ی جالبیه ولی طراحیش زیاد جالب نیس، باید با ظرافت بیشتری روش کار میکردو وقت میذاشت.

صادق

۱۳۹۴/۶/۹
سلام دوستان عزیز یه سوال دارم و اونم اینه که تو نوت 4 میشه با قلم تو فایل pdf بنویسیم؟؟؟ اگه لطف کنید جواب بدین ممنون میشم.

m3hdy

۱۳۹۴/۵/۲۸
به نظر من سامسونگ از هر نرم افزار یا وسیله جانبی که اضافه میکنه ی برنامه جالبی تو سرش هست...
بعدش به جای اینکه نظر بدید فقط فوش و دعواس چرا اینجورین کلا مردم ایران... سامسونگ و اپل و ... ماله من و شما نیست سرش دعوا میکنید هرکی از ی برند خوشش میاد دیگه فوش دادن نمیخاد

yh

۱۳۹۴/۵/۲۴
انگار شلوار پاش کردن چقدر هم زشت و بد ترکیبه

محمدرضا

۱۳۹۴/۵/۲۳
اقای ایدین عزیز لطفا با کلمات بازی نکنید .درضمن من نه شرکت اپل واسه بابامه که ازش طرفداری کنم نه سامسونگ رقیب کاریم هست من فقط نظرم رو میگم ..و به نظرم هرکسی هم اعتقاد و خواسته هایی از گوشی که میخواهد بخره رو داره به خاطر همین نظرش محترمه وشما هم نباید این دوستمون رو بکوبید با کلمات زشتتون .در ضمن به نظرمن تغیراتی در گوشی S6ادج+و نوت۵ بوده نسبت به گذشته، ولی اون قدری جالب ومنحصربه فرد نیست که بگیم وای عجب چزیه من میخواهمش بااین همه همون سایت های خارجی که میگید نردم به بحث سالم میپرداختن به خاطر اینه که برای رای ونظر هم دیگه ارزش قایل هستن.بازم از همه دوستان ممنون...حق یارتون