خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئوهای معرفی گلکسی نوت ۵ و اس۶ اج +

تماشا کنید: ویدئوهای معرفی گلکسی نوت ۵ و اس۶ اج +

بالاخره فبلت‌های جدید سامسونگ معرفی شدند. دقایقی پس از مراسم معرفی، شرکت سامسونگ دو ویدئو برای معرفی ویژگی‌های نوت ۵ و اس۶ اج پلاس منتشر کرده است که قابلیت‌های مختلف این گوشی‌ها را در زمانی کوتاه نشان می‌دهند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا این ویدئوها را ببینیم.
۱۳۹۴/۵/۲۲

سرانجام دقایقی پیش مراسم معرفی فبلت‌های جدید سامسونگ به اتمام رسید و دو گوشی Galaxy Note 5 و +Galaxy S6 Edge معرفی شدند. بلافاصله بعد از اتمام مراسم، سامسونگ دو ویدئو برای معرفی هرکدام از این گوشی ها منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

در ویدئوی مربوط به اس۶ اج پلاس به‌جای تمرکز روی مدیریت فایل‌ها و ویرایش آنها که در سری نوت فراهم شده است، بیشتر ویژگی‌هایی نشان داده می‌شود که به نمایشگری با دو لبه خمیده نیاز دارد. ساعت شبانه، اپلیکیشن مربوط به اج و دسترسی‌های سریعی که در لبه خمیده نمایشگر موجود است در این ویدئو نمایش داده می‌شود.

ویدئوی مربوط به گلکسی نوت ۵ اما نخست با قلم لمسی شروع می‌شود. سپس در ادامه ویژگی‌های نرم‌افزاری مختلفی را نشان می‌دهد که برای این قلم تعبیه شده است. برای مثال، می‌توانید از یک فایل پی‌دی‌اف بلندبالا به‌صورت کامل اسکرین‌شات بگیرید که این کار به‌صورت اتوماتیک توسط گوشی انجام می‌شود و فقط کافی است دکمه مربوط به اسکرین‌شات را در صفحه بزنید. این قلم حتی به کاربر امکان انتخاب کردن فایل‌های مختلف را هم می‌دهد. در نهایت نیز به طراحی جدید و دوربین دستگاه اشاره می‌شود. پیشنهاد می‌کنم تماشای این ویدئوها را از دست ندهید.

 

ویدئو معرفی Galaxy S6 Edge+

 

ویدئو معرفی Galaxy Note 5

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

REZA

۱۳۹۴/۶/۲
تست افدادنhttp://www.aparat.com/v/NiBGJایفون6 و نوت5

REZA

۱۳۹۴/۶/۲
http://www.aparat.com/v/iqwD4 این معرفیعه کامل نوت5 واج +

REZA

۱۳۹۴/۶/۲
این که معرفی اصلی نیست من معرفی کاملش و دیدم تو سایت ویدیو آپارات دیدم یه سایت ایرانیه مثله
you tub

آروین

۱۳۹۴/۵/۲۹
به نظر من راست می گه یکم تعصب بزارید کنار اگه با گوشی الجی جی4 کار کنید واقعا نظرتون عوض می شه

Hossein

۱۳۹۴/۵/۲۹
شما واقعا نمیتونی تغییرات رو ببینی؟ اگه به یه بچه 5 ساله هم نشونشون بدی میتونه S5 رو از S6 و S6 رو از S6 EDGE تشخیص بده.