خانهاخبار
مشخصات بیشتری از امکانات نرم‌افزاری +Galaxy S6 Edge سامسونگ منتشر شد

مشخصات بیشتری از امکانات نرم‌افزاری +Galaxy S6 Edge سامسونگ منتشر شد

همان‌طور که می‌دانید، تا رونمایی سامسونگ از پرچم‌داران جدیدش، S6 edge plus و Note 5، دیگر چیزی باقی نمانده است و هر لحظه شاهد شایعات جدیدی درباره مشخصات این محصولات هستیم. خبری که امروز منتشر شد مربوط به امکانات رابط کاربری S6 Edge Plus است.
۱۳۹۴/۵/۲۲

اینکه هر روز جزئیات بیشتری از پرچم‌داران جدید سامسونگ لو می‌رود اصلا عجیب نیست، چراکه زمان زیادی تا مراسم معرفی Galaxy Note 5 و Galaxy S6 Edge Plus باقی نمانده و قرار است روز پنجشنبه از وب‌سایت جی‌اس‌ام به صورت زنده شاهد این رویداد باشیم.

اما اخبار جدید از امکانات جدید نرم‌افزاری S6 Edge Plus سخن می‌گویند که بسیار کاربردی و جالب به نظر می‌رسد. در این به‌روزرسانی نرم‌افزاری منوی دومی اضافه شده که به کاربر اجازه می‌دهد به 5 اپلیکیشن موردعلاقه‌اش دسترسی پیدا کند، به‌علاوه اینکه به 5 مخاطب موردعلاقه نیز در منوی دوم دسترسی دارد. این تغییرات در دسترسی‌ها می‌تواند منوی نرم‌افزاری لبه خمیده محصولات Edge سامسونگ را منویی پرکاربردتر و منحصربه‌فرد کند.

 

image

 

در این به‌روزرسانی پنل جدیدی نیز اضافه شده که پس از انتخاب یکی از مخاطبان موردعلاقه به‌حالت دایره‌ای‌شکل باز می‌شود. این منوی دایره‌ای گزینه‌هایی مثل ارسال متن و عکس یا تماس ویدئویی و ایمیل دارد که به‌عنوان میانبر می‌تواند دسترسی فوق‌العاده‌ای ایجاد کند. اما باید منتظر باشیم و ببینیم آیا وجود کیبورد جداشدنی جدید سامسونگ، که برای این محصول عرضه می‌شود، در کار کردن با این منو اختلال ایجاد می‌کند یا خیر.

 

image

 

طی آخرین اخبار منتشرشده، این محصول با پردازنده اگزینوس 8 هسته‌ای 7420، رم پردازشی 4 گیگابایتی، صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD AMOLED، دوربین دوم 5 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپری به بازار عرضه می‌شود.

منبع: androidauthority

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)