خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: aillis منتخب برنامه‌های ویرایش عکس

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: aillis منتخب برنامه‌های ویرایش عکس

اپلیکیشن aillis یک اپلیکیشن ویرایش عکس است که امکانات و ویژگی‌های بسیاری در خود جای داده. با این اپلیکیشن می‌توانید فیلترهای مختلفی روی تصاویر خود بگذارید، به آنها نوشته بیفزایید و نتیجه نهایی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
۱۳۹۴/۵/۲۱

با بالا رفتن کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند و محبوبیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر عکس، مثل اینستاگرام، کاربران بیشتر و بیشتر به عکاسی کردن و ویرایش عکس‌های گرفته‌شده با گوشی‌شان علاقه پیدا کردند. عطش لایک گرفتن و جلب توجه بیشتر موجب شد حتی افرادی که تجربه چندانی در عکاسی ندارند به این کار علاقه‌مند شوند و تلاش کنند عکس‌ها و تصاویر زیباتر و خلاقانه‌تری در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

 

image

 

طبیعتا عکاسی نیز مانند هر کار دیگری به ابزارهای مناسب خود نیاز دارد و هر که ابزار بهتری در اختیار داشته باشد می‌تواند تصاویر بهتری ثبت کند و به نمایش بگذارد. اپلیکیشن‌های گوناگون ویرایش عکس مهم‌ترین ابزار برای موفقیت کاربران غیرحرفه‌ای در این راه هستند. با این اپلیکیشن‌ها می‌توان حتی تصاویری را ویرایش کرد که خیلی خوب و اصولی گرفته نشده‌اند و با فیلترگذاری، روتوش و اضافه کردن آیتم‌های مختلف جلوه بهتری به آنها بخشید.

اگر دنبال اپلیکیشن ویرایش عکس برای گوشی اندرویدی خود بگردید، ده‌ها اپلیکیشن کوچک و بزرگ پیدا می‌کنید که هر یک ویژگی‌ها و امکانات خاصی به شما می‌دهد، اما هیچ‌کدام مثل aillis جامع و کامل نیست. aillis را، که پیش از این LINE Camera نامیده می‌شد، شرکت LINE Corporation، مالک پیام‌رسان محبوب LINE، توسعه داده است و در فهرست اپلیکیشن‌های منتخب گوگل پلی نیز قرار دارد. دقیقا به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم این هفته aillis را به شما معرفی کنیم.

 

image

 

پس از نصب و باز کردن برنامه، نخست از شما خواسته می‌شود که از میان تم‌های موجود یکی را بنا به سلیقه‌تان انتخاب کنید. در مرحله بعد وارد قسمت دوربین می‌شوید که اصلی‌ترین بخش این برنامه است. اما از آنجا که aillis ظاهری نسبتا شلوغ و گمراه‌کننده دارد، بهتر است به نوبت جلو برویم و یکی‌یکی بخش‌ها و گزینه‌های مختلفش را بررسی کنیم.

 

image

 

وقتی آیکون خانه را در گوشه سمت چپ بالای صفحه لمس کنید، وارد صفحه‌ای شامل 6 بخش، مشابه تصویر زیر، خواهید شد.

 

image

 

فعلا با دو گزینه اول کاری نداریم و سراغ Camera می‌رویم. در این بخش گزینه‌های فراوانی دوروبر صفحه مشاهده می‌کنید که اصلی‌ترین آن دکمه بزرگ میانی با علامت دوربین است. اما بهتر است پیش از شروع به عکس گرفتن آشنایی مختصری با کار سایر آیکون‌ها پیدا کنید.

 

image

 

یکی از امکاناتی که aillis در اختیار شما می‌گذارد اعمال فیلترهای رنگارنگ به‌صورت زنده روی تصویر است. برای اعمال سریع این فیلترها کافی است انگشتتان را روی صفحه به چپ و راست بکشید.

 

image

 

گزینه 1: با زدن دکمه 3:4 قادرید سایز تصویر را از نسبت 3 به 4 به سایز کامل و تمام‌صفحه تغییر دهید.
گزینه 2: با لمس این گزینه می‌توانید بین دوربین جلو و عقب سوئیچ کنید.
گزینه 3: مربوط به تنظیمات فلش دوربین گوشی است.
گزینه 4: مربوط به اعمال تایمر برای عکس گرفتن است.

 

image

گزینه 5 شامل امکانات بیشتری است، به این شرح:
Touch: با فعال کردن این گزینه می‌توانید با لمس کردن هرجای صفحه اقدام به گرفتن عکس کنید.
Silent: این گزینه صدای شاتر دوربین را قطع و وصل می‌کند.
Level: این گزینه به شما کمک می‌کند هنگام عکاسی گوشی را صاف در دست بگیرید.
Grid: خطوط راهنمای آشنا که در کادربندی به کمک شما می‌آید.
Exposure: کم و زیاد کردن دستی نور تصویر
Zoom: زوم کردن روی سوژه‌ها
Skin: تغییر ظاهر و رنگ‌بندی اپلیکیشن
Setting: بخش تنظیمات اپلیکیشن.

حالا بهتر است سراغ گزینه‌های پایین صفحه برویم:
گزینه 6: باز کردن گالری و نگاه سریع به تصاویر موجود در آن
گزینه 7: فروشگاه لاین و اجازه خرید آیتم‌ها، افکت‌ها و فیلتر‌های بیشتر
گزینه 8: ساختن کلاژ و استفاده از چهارچوب‌های گوناگون برای تصاویر
گزینه 9: مشاهده فهرست فیلتر‌ها و افکت‌های قابل اعمال روی تصاویر.

خب اکنون که با گزینه‌ها بالا آشنا شدید، می‌توانید با تسلط بهتری از Aillis استفاده کنید. پس از گرفتن عکس از سوژه موردنظر، وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر می‌شوید که در آن می‌توانید تغییراتی مثل بریدن، چرخاندن، فیلترگذاری، تار کردن، نوشتن متن و... روی عکس‌ها اعمال کنید و نتیجه کارتان را ذخیره کنید و به اشتراک بگذارید.


image

 

دوباره به Home برمی‌گردیم و این بار وارد قسمت گالری می‌شویم. در این بخش امکان دیدن و نمایش عکس‌ها توسط گالری aillis به شما داده می‌شود که می‌توانید از آنجا هر کدام از عکس‌ها را که می‌خواهید، برای ویرایش وارد برنامه کنید.

 

image

 

با رفتن به بخش Beauty می‌توانید عکس‌های سلفی موجود در گالری گوشی‌تان را روتوش کنید یا مستقیما با دوربین جلو از خودتان سلفی بگیرید. در این بخش امکانات و تنظیمات زیادی برای تغییر رنگ پوست، کوچک و بزرگ کردن اجزای صورت و اعمال سایر افکت‌ها به شما داده می‌شود.

 

image

 

در قسمت +Collage، علاوه بر اینکه ‌می‌توانید تصاویرتان را در حالات مختلف کنار هم بچینید، قادرید مانند اپلیکیشن Textgram متن‌های زیبای خود را روی تصاویر بنویسید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

image

 

با داشتن اپلیکیشن aillis می‌توانید مطمئن باشید که برای ویرایش و روتوش عکس‌هایتان به اپ دیگری نیاز ندارید. این اپلیکیشن علاوه بر اندروید برای iOS نیز عرضه شده که از لینک‌های زیر روی گوشی هوشمند شما قابل نصب است.


دانلود aillis برای اندروید از بازار

دانلود aillis برای اندروید از گوگل پلی

دانلود aillis برای iOS از اپ استور

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

MOJTABA

۱۳۹۴/۱۲/۱۵
Good