خانهاخبار
تماشا کنید: ویدئوی تبلیغاتی جدید اپل برای آیفون ۶

تماشا کنید: ویدئوی تبلیغاتی جدید اپل برای آیفون ۶

چندی است که اپل کارزاری تبلیغاتی به نام «اگر آیفون نباشد، آیفون نیست» راه انداخته و تاکنون نیز سه ویدئوی تبلیغاتی آیفون در این کمپین منتشر شده است. روز گذشته اپل چهارمین تبلیغ ویدئویی‌اش را برای آیفون منتشر کرد که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را ببینید.
۱۳۹۴/۵/۱۸

در ادامه کمپین تبلیغاتی جدید اپل برای آیفون، این شرکت یک ویدئوی تبلیغاتی جدید منتشر کرده که در آن به عکاسی و فیلم‌برداری با آیفون اشاره کرده است. در کمپین تبلیغاتی «اگر آیفون نباشد، آیفون نیست» ویژگی‌های مختلف آیفون نمایش داده می‌شود و تاکنون سه ویدئو (+ و +) از این سری منتشر شده است.

 

image

 

در تبلیغ‌های قبلی درباره سخت‌افزار و نرم‌افزار آیفون صحبت شده بود که هماهنگی بی‌نظیری با یکدیگر دارند. سپس، در ویدئویی دیگر، اپل فروشگاه نرم‌افزاری غنی اپ استور را تبلیغ کرد و اکنون نوبت به قدرت عکاسی و فیلم‌برداری آیفون‌ها رسیده است تا اپل روی آنها مانور دهد.

یکی از نکات مثبت ویدئوهای تبلیغاتی این کمپین زمان کوتاه و همچنین خوش‌ساخت بودن آنهاست. ویدئوی تبلیغاتی عکس‌ها و ویدئوها نیز از این ویژگی بی‌بهره نیست و به شکلی بسیار زیبا در ۳۰ ثانیه ساخته شده است. پیشنهاد می‌کنم تماشای این ویدئو را از دست ندهید!

 

 

منبع: iMore

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

T13

۱۳۹۴/۵/۲۴
بوگاتی در سال نیز به فروش زیاد نداره چون زیر مجموعه ولکس واگون هستش و اینگه ماشین فوق لوکسی هستش فروشش در سال به بیستا دستگاه نمیرسه مثالت واقعآ احمقانس باید مثال ورتو و ایفونی و چیزی میزدی یا اصلآ مثال نزن

mohammad

۱۳۹۴/۵/۲۰
تا اونجایی که یادمه اولین موبایل ۱۲ مگاپیکسلی گوشی پیکسون ۱۲ سامسونک بود.نوکیا هم از همه دیرتر n8 رو داد بیروندکه دوربینش ۱۲ بود

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۵/۱۸
ماکه هر چی سعی کردیم چیزی راجب اپل جدید نشدیدیم. فقط یه جا گفت اگه ایفون نیست زنگ دره.(if its not an iphone. its the door bell) خخخخخخخ. اگه مقصودتون این بود که دوربینش خوبه باید نا امیدتون کنم. سال 2008 نوکیا اولین دوربین 12 مگاپیکسلی با صفه نمایش amoled تولید کرد که کیفیتش از دوربین بیست مگاپیکسلی سونی بیشتره. دوربین سونی حرفه ای ترین دوربینه. بعد سال 2011 اولین دوربین 41 مگاپیکسلی رو روانه بازار کرد. هنوز که هنوزه سامسونگی که سر تا پاش دو پول نمیرزه دوربین 13 مگاپیکسلی بیشتر نداده حالا یکم اینور اونور اخرش پونزده دیگه. که تازه عکساش از بس رنگا مرده ان توشون هیچی دیده نمیشه. بعد اپل با این سخت افزار فقیر و داغون چی کار میخاد بکنه. فوقش معجزه شه سیستم عاملش یه ذره بهبود پیدا میکنه.

اشکان

۱۳۹۴/۵/۱۸
الان بخدا دارم میگم دارم آتیش میگیرم خدااااااا لنز دوربینش از سونی هست اینهمه از دوربینش و عکس هاش تبلیغ میکنه wtf? مسخره بازیه جم کنین باووو فقط سونی

نخاع

۱۳۹۴/۵/۱۸
اینترنت رو سرچ کنید : تمام صحنه های اعدام توسط داعش با قابلیت فیلمبرداری سریع آیفون فیلمبرداری میشه.