خانهاخبار
سامسونگ احتمالا S6 Edge Plus را با کیبوردی عجیب معرفی می‌کند!

سامسونگ احتمالا S6 Edge Plus را با کیبوردی عجیب معرفی می‌کند!

هیچ برندی به اندازه سامسونگ اختراعات و ایده‌های جدید برای محصولاتش ندارد. اما از طرف دیگر، هیچ برندی هم به این اندازه پرشایعه و خبرساز نیست! حال ببینید سامسونگ برای محصول جدیدش چه ایده عجیبی در سر دارد!
۱۳۹۴/۵/۱۸

شاید عرضه گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ به‌تنهایی تمام انتظارات ما را برآورده نکند، اما فکر می‌کنم اضافه شدن یک یا دو وسیله جانبی به این محصول ممکن است این رضایت را فراهم کند.

 

image

 

اگر جزو افرادی هستید که در مورد محصول آینده سامسونگ چنین طرز فکری دارند، شایعه جدیدی که در رابطه با این محصول منتشر شده احتمالا خوشحالتان می‌کند. خبر درزکرده از evleaks@ حاکی از این است که سامسونگ می‌خواهد کیبورد جداگانه QWERTY به جعبه S6 Edge Plus اضافه کند.

 

image

 

با اینکه @evleaks احتمال می‌دهد که این کیبورد قرار است روی خود دستگاه تعبیه شود، از آنجا که چنین کاری غیرمنطقی است، احتمالش بسیار کم است. فعلا جزئیات بیشتری درباره این محصول در دسترس نیست و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر رونمایی از آن باشیم که احتمالا همزمان با Note 5 معرفی می‌شود.

سامسونگ گلکسی S6 Edge Plus نسخه قدرتمندتر S6 edge است که سایز بزرگ‌تری حدود 5.7 اینچ با حفظ لبه خمیده خواهد داشت. برای اطمینان از این شواهد و احتمالات باید تا روز پنجشنبه 13 اوت منتظر باشیم و ببینیم سامسونگ با این محصول چه می‌کند. مثل همیشه، می‌توانید این رویداد سامسونگ را از سایت جی‌اس‌ام به‌صورت زنده دنبال کنید.

نظر شما در مورد این ایده جدید سامسونگ چیست؟ فکر می‌کنید دوران این نوع کیبوردها به پایان رسیده یا کاربران هنوز به آنها نیاز دارند؟

منبع: Techradar

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

arman

۱۳۹۴/۵/۲۲
به نظر شما من نوت 5 یا اس6edge پلاس بگیرم یا صبر کنم برای آیفون جدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۵/۲۰
بهترین گوشی اون موقع بود که توسط غول تکنولوژی یعنی SONY عرضه شد،
الآنم گوشیهای SONY بهترینن،
SONY make.believe

rafi_sl

۱۳۹۴/۵/۱۸
اگه کیبوردش جدا شدی باشه یعنی هم بشه کیبورد و از گوشی جدا کرد هم وصل کرد عالی میشه

حمید

۱۳۹۴/۵/۱۸
باید حالت یکنواختی در قیافه گوشی سامسونگ عوض بشه. با این کیبوورد بهتر میشه.

حمید

۱۳۹۴/۵/۱۸
سلام من خیلی این کیبورد دوست دارم. حس اصالت به گوشی میده.