خانهاخبار
آیفون 6c در نیمه دوم 2016 روانه بازار می‌شود

آیفون 6c در نیمه دوم 2016 روانه بازار می‌شود

گزارش‌های رسیده از ارزان‌قیمت‌ترین آیفون‌های جدید از عرضه آن در نیمه دوم 2016 خبر می‌دهد. آیفون 6c اپل قرار است با تراشه‌های 14 و 16 نانومتری FinFET روانه بازار شود.
۱۳۹۴/۵/۱۵

طبق گزارشاتی که به‌تازگی منتشر شده، انتظار می‌رود اپل جانشین آیفون 5c خود را در نیمه دوم 2016 روانه بازار کند. در گزارش جدید از نشریه تایوانی Digitimes و به‌نقل از منبعی از قسمت تولیدات نیمه‌هادی، که نامش ذکر نشده، عنوان شده است که نسل جدید آیفون‌های مقرون‌به‌صرفه نیمه دوم 2016 روانه بازار می‌شود. به یاد داشته باشید که Digitimes همیشه از محصولاتی که قرار است وارد بازار شوند خبرهای دقیقی منتشر می‌کند، بنابراین نباید از کنار این خبر، برخلاف سایر شایعات، بی‌اعتنا گذشت.

این خبر در حالی منتشر شد که شایعات اولیه از عرضه نسخه مقرون‌به‌صرفه آیفون همزمان با آیفون‌های 6s و 6s Plus خبر می‌داد و پس از آن نیز دوباره خبرهایی مبنی بر عرضه این نسخه آیفون در نیمه اول 2016 منتشر شد. حالا این خبر جدید از Digitimes در ادامه شایعات قبلی منتشر شده و تکمیل‌کننده آنهاست.

 

image

 

آیفون 6c احتمالا از تراشه FinFTE بهره می‌برد که شرکت‌های سامسونگ (با فناوری 14 نانومتری) و TSMC (با فناوری 16 نانومتری) تولید کرده‌اند. این اطلاعات کاملا شبیه همان چیزی است که پیش از این در مورد تراشه A9 اپل منتشر شده بود. در مورد این تراشه نیز گفته شده که دو شرکت سامسونگ و TSMC با فناوری‌های ذکرشده آن را می‌سازند.

طبق گزارش Digitimes، اپل تصمیم داشت آیفون 6c را به تراشه تولیدی TSMC با تکنولوژی 20 نانومتری مجهز کند، اما در نهایت تصمیم گرفت به تکنولوژی جدیدتر روی بیاورد تا محصولاتش از قدرت پردازشی بیشتر و مصرف باتری کمتر بهره‌مند شوند.

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

thesly

۱۳۹۴/۵/۱۷
يعني داري ميگي اكسپريا و لوميا خوبه؟؟!!
به اعداد نگاه كن، سوني و اچ تي هردو در پرچمدارانشون ضرر داشتن.(ضرر مالي)
1% از سهم ويندوز فون هم كم شد.
الان موتورولا، Oneplus و ال جي عملكرد خوبي دارن.(به ال جي شك دارم، ولي موتورولا و Oneplus عالي هستن)

امیر حسین

۱۳۹۴/۵/۱۶
خدا وکیلی ایفون 5cچی بود که بخواد ایفون 6cبزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صابر

۱۳۹۴/۵/۱۶
کار خطرناکی کردی
خطر داره خطرناکه :)

ashkan

۱۳۹۴/۵/۱۵
موافقم سونی تو اندرویید عالیه

RBMSCPSAJ

۱۳۹۴/۵/۱۵
ما که دیگه از اپل دست کشیدیم. شما هم بکشید. اول لومیا بعد اکسپریا و بعد هیچ