خانهاخبار
فروش خیره‌کننده OnePlus 2 در ۶۴ ثانیه

فروش خیره‌کننده OnePlus 2 در ۶۴ ثانیه

پر بی‌راه نگفته‌ایم اگر بگوییم استقبال از وان‌پلاس ۲ چشمگیر بوده است! تاکنون بیش از یک میلیون نفر برای دریافت دعوت‌نامه و خرید وان‌پلاس ۲ ثبت‌نام کرده‌اند. حالا خبر رسیده که در چین شرکت وان‌پلاس ۳۰ هزار وان‌پلاس ۲ را تنها در ۶۴ ثانیه به فروش رسانده که رکوردی بسیار خوب برای این شرکت است.
۱۳۹۴/۵/۱۴
image

 

با وجود این که میزان عرضه وان‌پلاس ۲ محدود خواهد بود و نخست فقط با دعوت‌نامه عرضه می‌شود، بیش از یک میلیون نفر برای گرفتن دعوت‌نامه خرید این گوشی ثبت‌نام کرده‌اند که آماری بسیار خوب برای شرکتی است که دومین گوشی‌اش را در تاریخ بسیار کوتاه خود عرضه کرده. اما این شرکت برای بازار چین سیستم دعوتنامه‌ای در نظر نگرفته است. وان‌پلاس روز گذشته ۳۰ هزار دستگاه وان‌پلاس ۲ را برای فروش در چین آماده کرد که تمام این ۳۰ هزار دستگاه در ۶۴ ثانیه به فروش رفت!

این فروش از طریق فروشگاه اینترنتی وان‌پلاس در چین انجام شد. اگر شما هم قصد دارید این گوشی را در کشور چین بخرید، نگران نباشید! چراکه ۶ روز دیگر، در تاریخ ۱۱ اوت، بار دیگر این شرکت تعدادی وان‌پلاس ۲ را به‌صورت اینترنتی در چین به فروش می‌رساند. مشخص نیست این شرکت این بار چه تعداد وان‌پلاس ۲ می‌فروشد، اما، این‌طور که از شواهد پیداست، هرچقدر هم این محصول جدید برای فروش موجود باشد در یک دقیقه به فروش می‌رسد!

مدل پایه وان‌پلاس ۲ در چین با قیمت ۳۲۰ دلار عرضه می‌شود که حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و ۳ گیگابایت رم دارد. مدل بعدی که در این کشور به فروش می‌رسد مدل ۶۴ گیگابایتی گوشی است که ۴ گیگابایت حافظه رم دارد و قیمتش نیز حدود ۴۰۰ دلار است. این گوشی دوسیم‌کارته در ازای این قیمت به شما صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو ارائه می‌کند. سیستم عامل دستگاه ولی در چین احتمالا، مانند نسل قبلی این گوشی، Color OS خواهد بود که بر مبنای اندروید ۵ است. البته سیستم عامل نسخه جهانی این محصول Oxygen OS است که بر مبنای اندروید ۵.۱.۱ ساخته شده و رابط کاربری‌ای مشابه اندروید خام دارد.

شما درباره این گوشی چه نظری دارید؟ آیا به نظر شما وان‌پلاس ۲ شایسته این استقبال بسیار خوبی که تاکنون از آن شده هست یا خیر؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohsen

۱۳۹۴/۵/۱۴
وان پلاس ۲ فوق العادست
واقعا به هر اندرویدی دیگه ترجیه میدمش