خانهاخبار
احتمالا این اولین نگاه ما به پرچم‌دار جدید مایکروسافت است

احتمالا این اولین نگاه ما به پرچم‌دار جدید مایکروسافت است

اکنون نوبتی هم که باشد، نوبت مایکروسافت است تا پرچم‌دار جدیدی به دنیای ویندوزفون‌ها معرفی کند. البته به نظر می‌رسد فعلا این گوشی معرفی نشود و معرفی‌اش تا پاییز به تعویق بیفتد، اما این بدین معنا نیست که عکس یا اطلاعاتی از پرچم‌داران آتی مایکروسافت لو نخواهد رفت! به‌تازگی عکسی از پرچم‌دار جدید ویندوزفون لو رفته است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.
۱۳۹۴/۵/۱۴

انتظار می‌رود در پایان سال میلادی جاری شرکت مایکروسافت، در کنار عرضه ویندوزفون ۱۰، از پرچم‌داران جدیدش پرده‌برداری کند که در حال حاضر مشتاقان بسیاری هم دارد. ممکن است این پرچم‌داران لومیا ۹۴۰ و لومیا ۹۴۰ ایکس ال نام داشته باشند، اما احتمالاتی هم هست مبنی بر این که مایکروسافت سری ۹۴۰ را فراموش کند و به‌جای آن Lumia 950 و Lumia 950 XL را معرفی کند. البته فقط شاهد تغییر نام هستیم و گوشی‌هایی که قرار است معرفی شود همان گوشی‌هایی هستند که پیش‌تر اطلاعاتشان لو رفته بود.

تاکنون مشخصات این گوشی‌ها از طریق بنچ‌مارک لو رفته است، عکسی از بخش دوربین لومیا ۹۵۰ با فلش سه‌گانه LED منتشر شده و مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها نیز بار دیگر لو رفته. حال در عکس زیر تصویری از یکی از گوشی‌های Lumia 950 یا Lumia 950 XL را می‌بینیم.

 

image

 

سخت است که بخواهیم با توجه به عکس منتشرشده بگوییم که این دستگاه نسخه XL از لومیا ۹۵۰ است یا خیر، اما، هرچه باشد، طراحی دستگاه به همین شکل خواهد بود و تفاوت نسخه ایکس ال با نسخه معمولی تنها در اندازه دستگاه است. گوشی‌ای که عکسش را مشاهده کردید در یک قاب مستطیلی قرار گرفته تا احتمالا هویتش فاش نشود، خود گوشی اما گوشه‌هایی گرد دارد. این دستگاه دوسیم‌کارته خواهد بود. رزولوشن صفحه نمایش آن نیز QHD است و اولین بار است که این رزولوشن به دنیای ویندوزفون راه پیدا می‌کند.

این محصول همچنین پورت USB Type-C دارد. پردازنده اصلی دستگاه اسنپدراگون ۸۱۰ است و سه گیگابایت حافظه رم نیز در کنار این پردازنده انجام وظیفه می‌کند. نسخه ویندوزفونی که در این گوشی در حال اجراست نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ است. دوربین این گوشی، که اسم کد آن RM-1116 است، می‌تواند با رزولوشن تمام اچ‌دی و سرعت ۹۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند که در نوع خود عجیب و البته هیجان‌انگیز است. توانایی فیلم‌برداری اچ‌دی با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه نیز در این گوشی وجود دارد.

Lumia 950 و Lumia 950 XL را احتمالا مایکروسافت طی مراسمی در ماه اکتبر و در شهر نیویورک معرفی می‌کند. در همان مراسم احتمالا شاهد معرفی Surface Pro 4 و نسخه دوم دستبند سلامتی Microsoft Band هم خواهیم بود. 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

علی

۱۳۹۴/۶/۱۶
امیدوارم که سریع تر به بازار بیاد چون که میخوایم با پرچمدار جدید مایکروسافت بترکونیم

reymian

۱۳۹۴/۵/۳۱
چرا عکسی ازش لو نمیدن پس!!!

RBMSCPSAJ

۱۳۹۴/۵/۱۵
برو کنار اقا اولیش مال منه. مال خودومه. ولش کنن. مو موخام. حالا چن ملیون هس؟ خلاصه که هر چی باشه میرزه. روزی که خریدمش همه موبایلامو میریزم بیرون. حالا اکسپریامو نیگر میدارم خوبه. ولی سامسونگه و اچ تی سیه و ها اون ال جی اشغاله ره میندازم دور. هی هی هییییییییییی

ali

۱۳۹۴/۵/۱۴
عاشق وینفونم

فرنام

۱۳۹۴/۵/۱۴
1- سازش نسبت به صفحه کلیدو مقایسه کنید، میفهمید که احتمالا ایکس ال هست(البته این خیلی هم مهم نیست، بقیه موارد ممترن)
2- من واقعا نمیتونم تشخیص بدم که این تو قاب هست و امیدوارم که قاب جانبی نباشه، چون اگه باشه، خود گوشی شبیه پلاستیکه (البته اونم خوبه، ولی شبیه یه میان رده میشه)
3- مایکروسافت، لعنت به تو که دکمه نرم افزاری گذاشتی، ازت متنفرم!!! من شاید با این همه مدتی که صبر کردم، فقط بخاطر همین دیگه نخرمش
4- دیگه چیزی به ذهنم نمیاد، ولی دوست داشتم که لومیا 940 شبیه همونی باشه که وقتی میخواستین خبرو باز کنید دیدین